دوره 11 (1402)
دوره 10 (1401)
دوره 9 (1400)
دوره 8 (1399)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1397)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1395)
دوره 3 (1394)
دوره 2 (1393)
دوره 1 (1392)
نویسنده = محمد حسن صیف
تعداد مقالات: 2
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال
دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1397، ، صفحه 103-117
چکیده
پژوهش حاضر با هدف ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال در میان دانشآموزان دوره دوم متوسطۀ شهر شیراز در سال تحصیلی 97-96 به روش تحلیل مسیر انجام شده است. برای این منظور 600 نفر از دانشآموزان به روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای انتخاب شدند و به ترکیبی از پرسشنامههای نیاز به شناخت کاچیو پو و پتی (1982)، جهتگیری ... بیشترمدل عِلّی بسط یافته تمایل رفتاری به یادگیری تحت وب: نقش جهتگیری هدف یادگیری و یادگیری خودتنظیمی
دوره 3، شماره 9 ، شهریور 1394، ، صفحه 45-56