با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
مشخصه های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسشنامة کفایت و مهارت‌های هیجانی در دانشجویان

علی خدایی؛ حسین زارع

دوره 7، شماره 1 ، شهریور 1398، ، صفحه 35-46

https://doi.org/10.30473/etl.2019.6053

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف آزمون روایی عاملی پرسشنامة کفایت و مهارت­های هیجانی (ESCQ؛ فاریا و همکاران، 2006) در بین گروهی از دانشجویان ایرانی انجام شد. در مطالعه همبستگی حاضر، 300 دانشجوی کارشناسی (150 پسر و 150 دختر) به پرسشنامة کفایت و مهارت­های هیجانی پاسخ دادند. به منظور تعیین روایی عاملی پرسشنامة کفایت و مهارت­های هیجانی از روش­های آماری ...  بیشتر