با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روان‌شناسی در دانشگاه‌های باز جهان

زهرا کرمی باغطیفونی

دوره 5، شماره 1 ، شهریور 1396، ، صفحه 99-116

چکیده
  در سال‌های اخیر با توجه به رشد روزافزون و وسعت تغییر روش‌های آموزشی، سازگار کردن بستر یادگیری با تمامی جنبه‌های نیاز یادگیرنده، در کانون توجه متخصصان آموزش قرار گرفته است، چرا که محیط مجازی به سبب ساختار خود می‌تواند تعاملات و در پی آن فرآیند یادگیری را تقویت و یا تضعیف کند. با توجه به اهمیت این موضوع بر آن شدیم به بررسی تطبیقی و ...  بیشتر