با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آچاک، عثمان بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمون‌های بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 89-98]

  • آراسته، حمیدرضا شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]

ا

  • اقبالی، امجد رابطة سبک‌های یادگیری کلب و هیجان‌های مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 17-30]

  • ایمانی، محسن تبیین دلالت‌های دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیبایی‌شناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]

  • امانی ساری بگلو، جواد تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روان‌‎شناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]

  • امانی ساری‌بگلو، جواد فرهنگ مدرسه، نیازهای روان‌شناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]

  • امجدزبردست، محمد تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس به‌واسطه‌گری انگیزش معلمان و خوش‌بینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]

ب

  • برادران، مجید هنجاریابی پرسش‌نامه حل مسأله پارکر در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان گیلان [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 18-26]

  • برزگر برفویی، مهدی نقش جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]

  • برزگر بفرویی، کاظم نقش جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]

  • بهرنگی، محمدرضا شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]

پ

  • پیرجاوید، فاطمه بررسی رابطه بین ادراک از سبک‌های فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]

  • پورحسینی، محمد تبیین دلالت‌های دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیبایی‌شناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]

  • پورکریمی، جواد بررسی رابطة صلاحیت‌های حرفه‌ای با توانمندی روان‌شناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 69-88]

ت

  • تقی زاده، هادی نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]

ج

  • جعفری گوهر، منوچهر تاثیر افتراقی حمایت‌های شفاهی متمرکز و غیر متمرکز بر روی دانش شناختی و سازماندهی شناختی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 101-114]

ح

  • حاجی زاده نداف، صادق بررسی تأثیر تکنیک‌های مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]

خ

  • خدابخش، محمدرضا بررسی تأثیر تکنیک‌های مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]

ر

  • رستگار، احمد ارائه مدل عِلّی پیش‌بینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیام‌نور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]

ز

  • زارع، حسین هنجاریابی پرسش‌نامه حل مسأله پارکر در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان گیلان [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 18-26]

  • زارع، حسین تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 7-16]

  • زارع، حسین بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمون‌های بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 89-98]

س

  • ساداتی فیروزآبادی، سمیه رابطة ابعاد کمال‌گرایی با اضطراب حالتی/خصلتی در دانش‌آموزان دبیرستانی تیزهوش [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 99-110]

  • سامانی، سیامک مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونه‌های مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]

  • سبزیان، سعیده بررسی رابطه بین ادراک از سبک‌های فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]

  • سبزیان، سعیده اثربخشی آموزش تکنیک‌های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 7-16]

  • سپهریان آذر، فیروزه تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روان‌‎شناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]

  • سپهریان‌آذر، فیروزه رابطة سبک‌های یادگیری کلب و هیجان‌های مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 17-30]

  • سجادی، سیدمهدی تبیین دلالت‌های دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیبایی‌شناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]

  • سرمدی، محمدرضا واکاوی مؤلفه‌های تبیین‌کننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]

  • سرمدی، محمدرضا بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمون‌های بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 89-98]

  • سعیدی پور، بهمن مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 43-68]

  • سعیدی‌پور، بهمن بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه‌های یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزش‌گذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]

ش

  • شبیری، سید محمد واکاوی مؤلفه‌های تبیین‌کننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]

  • شریعت‌پناه، شکوفه نقش نظریه‌های ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]

ص

  • صیف، محمدحسن ارائه مدل عِلّی پیش‌بینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیام‌نور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]

  • صیف، محمدحسن مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 43-68]

ض

  • ضرغام، محسن واکاوی مؤلفه‌های تبیین‌کننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]

ط

  • طالبی، سعید ارائه مدل عِلّی پیش‌بینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیام‌نور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]

ع

  • عابدی، صمد مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 43-68]

  • عارضی، سوزان تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 7-16]

  • عبدی، علی بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]

  • عبداللهی عدلی‌انصار، وحیده ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجو‌معلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]

  • عبدالهی، نیدا ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجو‌معلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]

  • عبدخدایی، محمد سعید نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]

  • عزتی، میترا بررسی رابطة صلاحیت‌های حرفه‌ای با توانمندی روان‌شناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 69-88]

غ

  • غلامی، خلیل تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس به‌واسطه‌گری انگیزش معلمان و خوش‌بینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]

ف

  • فتحی‌آذر، اسکندر اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه‌های معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]

  • فتحی‌آذر، اسکندر ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجو‌معلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]

  • فرج الهی، مهران مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 43-68]

  • فرج الهی، مهران بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمون‌های بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 89-98]

  • فرزانه، محمد رابطه خوش‌بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]

  • فرزانه، محمد بررسی رابطة صلاحیت‌های حرفه‌ای با توانمندی روان‌شناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 69-88]

  • فولادچنگ، محبوبه ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 31-42]

ق

  • قربانی، رقیه ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 31-42]

  • قریشی، منا مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونه‌های مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]

ک

  • کارشکی، حسین نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]

  • کیانی، فریبا بررسی تأثیر تکنیک‌های مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]

  • کریمی، وجیهه شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]

گ

  • گراوند، هوشنگ بررسی رابطه بین ادراک از سبک‌های فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]

  • گراوند، هوشنگ اثربخشی آموزش تکنیک‌های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 7-16]

  • گل‌پرور، فرشته اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه‌های معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]

م

  • مرادی، کیوان رابطه خوش‌بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]

  • مرتضوی، محبوبه تاثیر افتراقی حمایت‌های شفاهی متمرکز و غیر متمرکز بر روی دانش شناختی و سازماندهی شناختی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 101-114]

  • میردریکوند، فضل‌اله اثربخشی آموزش تکنیک‌های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 7-16]

  • میرزایی، محمد رابطه خوش‌بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]

  • میرمعینی، فاطمه‌سادات بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه‌های یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزش‌گذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]

  • مشهدی، علی نقش نظریه‌های ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]

  • ملایی بهرامی، یعقوب نقش جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]

  • مهدیزاده، عفت‌ السادات بررسی تأثیر تکنیک‌های مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]

ن

  • نعمتی، سمیه تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس به‌واسطه‌گری انگیزش معلمان و خوش‌بینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]

  • نوه‌ابراهیم، عبدالرحیم شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]

و

  • واحدی، شهرام تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روان‌‎شناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]

  • واحدی، شهرام فرهنگ مدرسه، نیازهای روان‌شناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]

  • واعظی، مظفرالدین رابطه خوش‌بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]

  • ویسکرمی، حسنعلی بررسی رابطه بین ادراک از سبک‌های فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]

ه

  • هاشمی، تورج اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه‌های معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]

  • هاشمی نصرت‌آباد، تورج فرهنگ مدرسه، نیازهای روان‌شناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]