با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

ا

  • احمدی، ژاله تاثیر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمال‌کاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]

  • اسکندرنژاد، مهتا تاثیر آموزش مهارت‌های حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-30]

  • اکرامی، محمود ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هم‌استنادی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 107-121]

  • اورکی، محمد بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]

ب

  • باقرپور، معصومه اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 53-64]

  • برجعلی، احمد طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت‌مندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]

  • بیگدلی، ایمان ا... بررسی اثرات تجسم بر قضاوت‌های فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]

  • بهرنگی، محمدرضا مؤلفه‌های اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]

پ

  • پیری، موسی طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 31-44]

  • پیرانی، ذبیح اله ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]

  • پرهیزکار، لیلا ادراک معلمان از برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه شهر تهران: یک رویکرد پدیدارشناختی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]

  • پورروستایی اردکانی، سعید طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت‌مندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]

ت

  • تقی زاده، عباس شناسایی قابلیت‌های سنجش تکوینی در محیط‌های یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]

  • تقوایی نیا، علی مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]

ح

  • حاتمی، جواد شناسایی قابلیت‌های سنجش تکوینی در محیط‌های یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]

  • حاجی یخچالی، علیرضا تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشم‌انداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشم‌انداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

  • حسنی، محمد طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]

  • حسن آبادی، حمیدرضا شناسایی زیرگونه‌های ناتوانی یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان ایرانی: رویکرد خوشه‌بندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 9-30]

  • حسین بگلو، کوروش طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 31-44]

  • حقیقی، سلیم تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشم‌انداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشم‌انداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

خ

  • خدایی، علی نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]

د

  • درتاج، فریبرز اثربخشی آموزش مبتنی بر نرم‌افزار چند رسانه‌ای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

ر

  • رجب زاده، سمیه ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هم‌استنادی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 107-121]

  • رحیمی، حمید الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 75-88]

  • رستگار، احمد ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

  • رستمی، مریم بررسی اثرات تجسم بر قضاوت‌های فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]

  • رضایی، اکبر طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 31-44]

ز

  • زارع، حسین نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]

  • زین آبادی، حسن رضا مؤلفه‌های اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]

  • زینالی، علی تاثیر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمال‌کاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]

  • زندی، بهمن اولویت‌های یادگیری مادام‌العمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]

س

  • ساداتی فیروزآبادی، سمیه بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطه‌ای سبک‌های مقابله‌ای در دانش‌آموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]

  • سیف، علی اکبر اثربخشی آموزش مبتنی بر نرم‌افزار چند رسانه‌ای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

  • سهرابی اسمرود، فرامرز طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت‌مندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]

  • سهیلی، فرامرز ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هم‌استنادی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 107-121]

  • سواری، کریم بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]

ش

  • شکری، امید مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]

  • شکری، امید رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]

  • شهنی ییلاق، منیجه تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشم‌انداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشم‌انداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

ص

  • صادقی، علیرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 45-60]

  • صالحی نژاد، نسرین اثربخشی آموزش مبتنی بر نرم‌افزار چند رسانه‌ای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

  • صیف، محمد حسن ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

ض

  • ضماهنی، مجید طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-74]

ع

  • عباسی، عفت طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]

  • عبداللهی، بیژن مؤلفه‌های اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]

  • عبداللهی، بیژن طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-74]

  • عبداللهی، محمدحسین شناسایی زیرگونه‌های ناتوانی یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان ایرانی: رویکرد خوشه‌بندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 9-30]

  • عبداله پور، محمد آزاد مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]

  • عربزاده، مهدی بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]

  • عرفانی، نصراله تاثیر آموزه‌های قصه‌های قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]

  • علیجان نوده پشنگی، مجید مؤلفه‌های اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]

  • علی عسگری، مجید طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]

  • علمی منش، نیلا اثربخشی مداخله مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان پیام نور [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]

غ

  • غلامی، یونس طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 45-60]

ف

  • فاضلی پور، مریم اثربخشی مداخله مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان پیام نور [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]

  • فتحی و اجارگاه، کورش ادراک معلمان از برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه شهر تهران: یک رویکرد پدیدارشناختی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]

  • فرج الهی، مهران ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

  • فرخی، نورعلی اثربخشی آموزش مبتنی بر نرم‌افزار چند رسانه‌ای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

  • فقیهی، علیرضا ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]

ق

  • قاسمی، علی بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]

  • قاسمی، مریم شناسایی قابلیت‌های سنجش تکوینی در محیط‌های یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]

ک

  • کیانی، مسعود الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 75-88]

  • کیان ارثی، فرحناز بررسی اثرات تجسم بر قضاوت‌های فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]

  • کدیور، پروین بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]

  • کدیور، پروین شناسایی زیرگونه‌های ناتوانی یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان ایرانی: رویکرد خوشه‌بندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 9-30]

  • کرامتی، هادی بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]

گ

  • گنجی، رقیه بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]

م

  • محمدی، مهدی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 45-60]

  • مرادی زاده، سهراب ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]

  • میرهاشمی روته، زهرا سادات رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]

  • مظلومیان، سعید نیازسنجی آموزشی براساس روش دیکوم و استاندارد آموزشی 10015 [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 89-106]

  • معصومی فرد، مرجان اولویت‌های یادگیری مادام‌العمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]

  • مکتبی، غلامحسین تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشم‌انداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشم‌انداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

  • ملائی زنگی، فریبا تاثیر آموزش مهارت‌های حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-30]

  • ملکی، حسن طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 45-60]

  • ملکی، حمید ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هم‌استنادی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 107-121]

  • ملک زاده، سمنبر طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-74]

ن

  • نگهداری، سمیه ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت‌مندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]

  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-74]

ی

  • یاری، جهانگیر طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 31-44]

  • یزدانی، فتانه طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]

  • یزدانی ورزنه، محمدجواد شناسایی زیرگونه‌های ناتوانی یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان ایرانی: رویکرد خوشه‌بندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 9-30]

  • یوسفی، سمیه اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 53-64]

  • یوسفی، صادق بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطه‌ای سبک‌های مقابله‌ای در دانش‌آموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]