با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آموزش محیط زیست واکاوی مؤلفه‌های تبیین‌کننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]

ا

  • اثربخشی آموزش اثربخشی آموزش تکنیک‌های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 7-16]

  • اثربخشی مدارس تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس به‌واسطه‌گری انگیزش معلمان و خوش‌بینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]

  • اثر نوع سؤال بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمون‌های بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 89-98]

  • احساس هویت نسبت به مدرسه رابطه خوش‌بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]

  • ارزش‌گذاری درونی بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه‌های یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزش‌گذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]

  • از خودبیگانگی تحصیلی تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روان‌‎شناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]

  • اضطراب حالتی / خصلتی رابطة ابعاد کمال‌گرایی با اضطراب حالتی/خصلتی در دانش‌آموزان دبیرستانی تیزهوش [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 99-110]

  • اضطراب رایانه ارائه مدل عِلّی پیش‌بینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیام‌نور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]

  • اعتماد دانش‌آموز رابطه خوش‌بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]

  • الگوی پینتریچ بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه‌های یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزش‌گذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]

  • انگیزش تحصیلی نقش جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]

  • انگیزش شغلی تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس به‌واسطه‌گری انگیزش معلمان و خوش‌بینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]

  • اهداف پیشرفت ارائه مدل عِلّی پیش‌بینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیام‌نور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]

  • اهداف پیشرفت نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]

ب

  • بازشناسی بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمون‌های بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 89-98]

  • باور انگیزشی بررسی تأثیر تکنیک‌های مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]

  • باور شناختی بررسی تأثیر تکنیک‌های مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]

  • باورهای انگیزشی مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونه‌های مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]

  • باورهای انگیزشی مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 43-68]

  • باورهای خودکارآمدی ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجو‌معلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]

  • باورهای معرفت‌شناختی مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 43-68]

  • باورهای معلمان اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه‌های معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]

  • باورهای هوشی ارائه مدل عِلّی پیش‌بینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیام‌نور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]

  • باورهای هوشی مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 43-68]

  • بهزیستی روان‌شناختی ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 31-42]

پ

  • پیشرفت رابطه خوش‌بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]

  • پیشرفت تحصیلی نقش نظریه‌های ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]

  • پیشرفت ریاضی نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]

ت

  • تأکید تحصیلی دانش‌آموز رابطه خوش‌بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]

  • تجربه تبیین دلالت‌های دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیبایی‌شناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]

  • تدریس و یادگیری تبیین دلالت‌های دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیبایی‌شناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]

  • تسلط جمعی ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 31-42]

  • تفکر انتقادی ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجو‌معلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]

  • تکنیک‌های فراشناختی اثربخشی آموزش تکنیک‌های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 7-16]

  • تمایل واکاوی مؤلفه‌های تبیین‌کننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]

  • توانمندی روان‌شناختی بررسی رابطة صلاحیت‌های حرفه‌ای با توانمندی روان‌شناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 69-88]

  • توسعۀ علمی شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]

ج

  • جان دیویی تبیین دلالت‌های دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیبایی‌شناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]

  • جهت‌گیری هدف نقش جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]

ح

  • حل مسأله پارکر و دانشگاه پیام‌نور هنجاریابی پرسش‌نامه حل مسأله پارکر در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان گیلان [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 18-26]

  • حمایت تاثیر افتراقی حمایت‌های شفاهی متمرکز و غیر متمرکز بر روی دانش شناختی و سازماندهی شناختی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 101-114]

خ

  • خلاقیت ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجو‌معلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]

  • خلاقیت ریاضی بررسی تأثیر تکنیک‌های مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]

  • خودتنظیمی ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 31-42]

  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش تکنیک‌های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 7-16]

  • خودکارآمدی در مدیریت رفتار کلاس اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه‌های معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]

  • خودکارآمدی ریاضی بررسی تأثیر تکنیک‌های مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]

  • خودکارآمدی ریاضی نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]

  • خوش‌بینی تحصیلی رابطه خوش‌بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]

  • خوش‌بینی تحصیلی تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس به‌واسطه‌گری انگیزش معلمان و خوش‌بینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]

د

  • دانش‌آموزان تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 7-16]

  • دانش‌آموزان تیزهوش بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه‌های یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزش‌گذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]

  • دانش‏آموزان تیزهوش رابطة ابعاد کمال‌گرایی با اضطراب حالتی/خصلتی در دانش‌آموزان دبیرستانی تیزهوش [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 99-110]

  • دانش‌آموزان دختر بررسی تأثیر تکنیک‌های مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]

  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی آموزش تکنیک‌های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 7-16]

  • دانش‌آموزان دوره متوسطه فرهنگ مدرسه، نیازهای روان‌شناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]

  • دانشجویان نقش جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]

  • دانشجو‌معلمان ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجو‌معلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]

  • دانش شناختی تاثیر افتراقی حمایت‌های شفاهی متمرکز و غیر متمرکز بر روی دانش شناختی و سازماندهی شناختی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 101-114]

  • دانشگاه پیام‌نور مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 43-68]

  • دانشگاه فرهنگیان نقش جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]

  • دبیران دوره متوسطه بررسی رابطة صلاحیت‌های حرفه‌ای با توانمندی روان‌شناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 69-88]

  • درس علوم بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]

ر

  • ریاضی بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه‌های یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزش‌گذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بررسی رابطه بین ادراک از سبک‌های فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 43-68]

  • راهبردهای شناختی بررسی رابطه بین ادراک از سبک‌های فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]

  • راهبردهای فراشناختی خواندن نقش جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]

  • رهبری توزیعی تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس به‌واسطه‌گری انگیزش معلمان و خوش‌بینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]

  • روش تدریس پازل تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 7-16]

  • روش سنتی بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]

  • روش مبتنی بر یادگیری اکتشافی بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]

ز

  • زیبایی‌شناسی تبیین دلالت‌های دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیبایی‌شناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]

س

  • سازماندهی شناختی تاثیر افتراقی حمایت‌های شفاهی متمرکز و غیر متمرکز بر روی دانش شناختی و سازماندهی شناختی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 101-114]

  • سبک‌های یادگیری کلب رابطة سبک‌های یادگیری کلب و هیجان‌های مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 17-30]

  • سبک‌های شناختی نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]

  • سطح پردازش بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمون‌های بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 89-98]

ش

  • شناخت و مقابله با قلدری اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه‌های معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]

ص

  • صلاحیت‌های حرفه‌ای بررسی رابطة صلاحیت‌های حرفه‌ای با توانمندی روان‌شناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 69-88]

ع

  • عامل افزایشی هوش نقش نظریه‌های ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]

  • عامل ذاتی هوش نقش نظریه‌های ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]

  • علوم انسانی شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]

  • عملکرد تحصیلی فرهنگ مدرسه، نیازهای روان‌شناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]

  • عملکرد تحصیلی ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجو‌معلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]

  • عملکرد حافظه بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمون‌های بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 89-98]

ف

  • فرایند تبیین دلالت‌های دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیبایی‌شناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]

  • فرایند خانواده مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونه‌های مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]

  • فرهنگ مدرسه تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روان‌‎شناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]

  • فرهنگ مدرسه فرهنگ مدرسه، نیازهای روان‌شناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]

  • فنآوری واکاوی مؤلفه‌های تبیین‌کننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]

ق

  • قلدری اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه‌های معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]

ک

  • کمال‌گرایی مثبت/ منفی رابطة ابعاد کمال‌گرایی با اضطراب حالتی/خصلتی در دانش‌آموزان دبیرستانی تیزهوش [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 99-110]

گ

  • گونه‌های خانواده مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونه‌های مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]

م

  • محتوای خانواده مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونه‌های مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]

  • مدیریت شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]

  • مدل چرخه یادگیری بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]

  • مشغولیت‌شناختی بررسی تأثیر تکنیک‌های مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]

ن

  • نیازهای روان‌شناختی اساسی تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روان‌‎شناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]

  • نیازهای روان‌شناختی اساسی فرهنگ مدرسه، نیازهای روان‌شناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]

  • نظریه خودتعیین‌گری تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روان‌‎شناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]

  • نظریه خودتعیین‌گری فرهنگ مدرسه، نیازهای روان‌شناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]

  • نظریه‌های ضمنی هوش نقش نظریه‌های ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]

  • نگرش به یادگیری بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]

ه

  • هیجان‌های مثبت تحصیلی رابطة سبک‌های یادگیری کلب و هیجان‌های مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 17-30]

  • هیجان‌های منفی تحصیلی رابطة سبک‌های یادگیری کلب و هیجان‌های مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 17-30]

  • هنجاریابی هنجاریابی پرسش‌نامه حل مسأله پارکر در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان گیلان [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 18-26]

  • هنر تبیین دلالت‌های دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیبایی‌شناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]

ی

  • یادآوری بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمون‌های بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 89-98]

  • یادگیری تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 7-16]

  • یادگیری از طریق تلفن همراه واکاوی مؤلفه‌های تبیین‌کننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]

  • یادگیری خودتنظیمی بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه‌های یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزش‌گذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]

  • یادگیری خودگردان رابطة سبک‌های یادگیری کلب و هیجان‌های مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 17-30]