با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آموزش از راه دور ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هم‌استنادی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 107-121]

  • آموزش محیط زیست ادراک معلمان از برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه شهر تهران: یک رویکرد پدیدارشناختی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]

  • آموزش و یادگیری مؤلفه‌های اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]

ا

  • اثربخشی رهبری مؤلفه‌های اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]

  • استاد اولویت‌های یادگیری مادام‌العمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]

  • استاندارد آموزشی 10015 نیازسنجی آموزشی براساس روش دیکوم و استاندارد آموزشی 10015 [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 89-106]

  • استرس تحصیلی تاثیر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمال‌کاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]

  • استعدادهای درخشان طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 45-60]

  • اسناد بالادستی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]

  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی تاثیر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمال‌کاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]

  • اعتبارسنجی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 45-60]

  • انتقال یادگیری طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 31-44]

  • انگیزش پیشرفت تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشم‌انداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشم‌انداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

  • اهداف پیشرفت بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]

  • اهمالکاری تحصیلی تاثیر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمال‌کاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]

ب

  • بازخورد عاطفی طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت‌مندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]

  • باورهای خودکارآمدی ادراک شده رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]

  • برنامه درسی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 45-60]

  • برنامه درسی پنهان ادراک معلمان از برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه شهر تهران: یک رویکرد پدیدارشناختی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]

  • برند آموزشی طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 59-74]

پ

  • پدیدار شناختی ادراک معلمان از برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه شهر تهران: یک رویکرد پدیدارشناختی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]

  • پردازش عددی شناسایی زیرگونه‌های ناتوانی یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان ایرانی: رویکرد خوشه‌بندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 9-30]

  • پیشرفت تحصیلی تاثیر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمال‌کاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]

ت

  • تجربه شخصی و آموزشی الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 75-88]

  • تجسم بررسی اثرات تجسم بر قضاوت‌های فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]

  • تحلیل عاملی تاییدی مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]

  • تحلیل کیفی مؤلفه‌های اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]

  • تحلیل واسطه‌ای نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]

  • تحلیل واسطه‌ای رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]

  • تربیت اجتماعی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]

  • تیزهوش بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطه‌ای سبک‌های مقابله‌ای در دانش‌آموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]

  • تعامل معلم ـ دانش‌آموز رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]

  • تعهد به مدرسه بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]

  • تفکر نقادانه اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 53-64]

  • تکنولوژی آموزشی طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت‌مندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]

  • تنیدگی تحصیلی نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]

ج

  • جریان ذاتی ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

  • جنسیت تاثیر آموزه‌های قصه‌های قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]

  • جهت‌گیری هدف ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

  • جو حاکم بر مدرسه ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]

چ

  • چشم‌انداز زمان تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشم‌انداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشم‌انداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

ح

  • حافظه کاری بینایی/فضایی تاثیر آموزش مهارت‌های حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-30]

  • حلقه کندوکاو تاثیر آموزه‌های قصه‌های قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]

  • حمایت اجتماعی بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]

  • حمایت اجتماعی ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]

خ

  • خانواده بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطه‌ای سبک‌های مقابله‌ای در دانش‌آموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]

  • خلاقیت هیجانی بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطه‌ای سبک‌های مقابله‌ای در دانش‌آموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]

  • خودکارآمدی ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]

  • خودکارآمدی تحصیلی تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشم‌انداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشم‌انداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

  • خودکارآمدی معلم بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]

د

  • دانش‌آموز تاثیر آموزه‌های قصه‌های قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]

  • دانش‌آموزان تاثیر آموزش مهارت‌های حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-30]

  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی آموزش مبتنی بر نرم‌افزار چند رسانه‌ای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

  • دانشجو اولویت‌های یادگیری مادام‌العمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]

  • دانشجو الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 75-88]

  • دانشجویان اثربخشی مداخله مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان پیام نور [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]

  • دانشگاه پیام نور طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 59-74]

  • درگیری تحصیلی طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 31-44]

  • درگیر کردن دانش‌آموزان بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]

  • دورۀ متوسطه طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]

ر

  • راهبردهای تدریس بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]

  • راهبرد‌های شناختی اثربخشی آموزش مبتنی بر نرم‌افزار چند رسانه‌ای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

  • راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]

  • رضایت‌مندی طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت‌مندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]

  • روایی سازه مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]

  • روش دیکوم نیازسنجی آموزشی براساس روش دیکوم و استاندارد آموزشی 10015 [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 89-106]

  • رویکردهای یادگیری الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 75-88]

ز

  • زیرگونه‌های شناختی شناسایی زیرگونه‌های ناتوانی یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان ایرانی: رویکرد خوشه‌بندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 9-30]

س

  • ساختار دانش ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هم‌استنادی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 107-121]

  • سبک مقابله‌ای بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطه‌ای سبک‌های مقابله‌ای در دانش‌آموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]

  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی مداخله مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان پیام نور [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]

  • سرعت پردازش اطلاعات اثربخشی آموزش مبتنی بر نرم‌افزار چند رسانه‌ای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

  • سنجش تکوینی آنلاین شناسایی قابلیت‌های سنجش تکوینی در محیط‌های یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]

  • سنجش و ارزیابی شناسایی قابلیت‌های سنجش تکوینی در محیط‌های یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]

  • سواد اولویت‌های یادگیری مادام‌العمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]

ش

  • شناخت حوزه‌- عام شناسایی زیرگونه‌های ناتوانی یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان ایرانی: رویکرد خوشه‌بندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 9-30]

ط

  • طراحی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 45-60]

  • طراحی طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 59-74]

  • طراحی الگوی برنامه درسی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]

  • طراحی آموزشی چندرسانه‌ای طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 31-44]

ع

  • علوم انسانی الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 75-88]

  • علوم ریاضی الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 75-88]

  • عمیق شدن ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

  • عملکرد حافظه بررسی اثرات تجسم بر قضاوت‌های فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]

غ

  • غوطه‌وری ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

ف

  • فرسودگی تحصیلی ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]

ق

  • قصه‌های قرآنی تاثیر آموزه‌های قصه‌های قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]

  • قضاوت اخلاقی تاثیر آموزه‌های قصه‌های قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]

  • قضاوت‌های فراشناخت بررسی اثرات تجسم بر قضاوت‌های فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]

ک

  • کیفیت خواب تاثیر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمال‌کاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]

  • کنش‌های اجرایی شناسایی زیرگونه‌های ناتوانی یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان ایرانی: رویکرد خوشه‌بندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 9-30]

م

  • مثبت اندیشی اثربخشی مداخله مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان پیام نور [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]

  • محیط‌های یادگیری مجازی شناسایی قابلیت‌های سنجش تکوینی در محیط‌های یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]

  • مدیریت کلاس بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]

  • مدل طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 59-74]

  • مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]

  • مهارت حرکتی تاثیر آموزش مهارت‌های حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-30]

  • مهارت های حل مساله اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 53-64]

ن

  • ناتوانی یادگیری ریاضی شناسایی زیرگونه‌های ناتوانی یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان ایرانی: رویکرد خوشه‌بندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 9-30]

  • نیاز به شناخت ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

  • نیازسنجی آموزشی نیازسنجی آموزشی براساس روش دیکوم و استاندارد آموزشی 10015 [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 89-106]

  • نرم‌افزار چندرسانه‌ای اثربخشی آموزش مبتنی بر نرم‌افزار چند رسانه‌ای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

  • نظریه هوش چندگانه اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 53-64]

  • نظریۀ بار شناختی سوئلر طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 31-44]

  • نقشه ذهنی اثربخشی آموزش مبتنی بر نرم‌افزار چند رسانه‌ای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]

ه

  • هیجانات ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

  • هیجانات پیشرفت نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]

  • هیجانات معلم رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]

  • هم‌استنادی ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هم‌استنادی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 107-121]

  • همسانی درونی مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]

ی

  • یادگیری طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت‌مندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]

  • یادگیری ادراک شده ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]

  • یادگیری الکترونیکی شناسایی قابلیت‌های سنجش تکوینی در محیط‌های یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]

  • یادگیری مادام العمر اولویت‌های یادگیری مادام‌العمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]