Toggle navigation
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
فرایند پذیرش مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
سیاستهای مجله
هزینه انتشار
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نویسنده =
رضازاده شرمه، محمد
تعداد مقالات:
1
مقایسة تاثیر روشهای آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانهای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانشآموزان
دوره 8، شماره 2، آذر 1399، صفحه
93-103
10.30473/etl.2020.54246.3283
محمد رضازاده شرمه؛ سهیلا هاشمی
مشاهده مقاله
اصل مقاله
240.36 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 13 (1404)
دوره 12 (1403)
دوره 11 (1402)
دوره 10 (1401)
دوره 9 (1400)
دوره 8 (1399)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1397)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1395)
دوره 3 (1394)
دوره 2 (1393)
دوره 1 (1392)