با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
بررسی اثربخشی آموزش سواد فضای مجازی بر میزان قربانی شدن ناشی از قلدری در فضای مجازی، تفکر انتقادی و خودکنترلی در دانش آموزان

فرشته پورمحسنی کلوری؛ فاطمه قربانی آذر

دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1401، ، صفحه 97-108

https://doi.org/10.30473/etl.2022.61835.3673

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش سواد فضای مجازی بر میزان قربانی شدن ناشی از قلدری در فضای مجازی، خودکنترلی و تفکر انتقادی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه در سال تحصیلی 1399-1400 بود. پژوهش حاضر یک مطالعه آزمایشی با طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل بود و جامعه آماری شامل دانش‌آموزان پایه سوم متوسطه دوم شهر اردبیل بودند ...  بیشتر