با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
مدل ساختاری خوش‌بینی تحصیلی بر اساس سبک‌های والدگری با نقش میانجی کمال‌گرایی مثبت والدین در دانش‏آموزان متوسطه دوم شهر خرم‌آباد

برزو امیرپور؛ مرضیه مشعل پور؛ علیرضا کرمی

دوره 10، شماره 2 ، آذر 1401، ، صفحه 9-20

https://doi.org/10.30473/etl.2022.64208.3803

چکیده
  هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی روابط ساختاری بین سبک‌های والدگری و خوش‌بینی تحصیلی با نقش میانجی کمال‌گرایی مثبت والدین بود. طرح پژوهش، توصیفی-همبستگی و جامعه آماری شامل کلیه دانش‏آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه دوم شهر خرم‌آباد در سال تحصیلی1400 که شامل 19500دانش‌آموز بودند. به روش نمونه‏گیری تصادفی نسبی طبقه‏ای و بر اساس جدول ...  بیشتر