با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
فناوری‌های جدید و یادگیری آموزشگاهی
ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ادراک دانش‌آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان‌های تربیت بدنی استان البرز

حسین پورسلطانی زرندی

دوره 11، شماره 3 ، بهمن 1402، ، صفحه 9-22

https://doi.org/10.30473/etl.2024.67628.3988

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ادراک دانش‌آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان‌های تربیت بدنی استان البرز بود. جامعه آماری این پژوهش را دانش‌آموزان هنرستان‌های تربیت بدنی استان البرز تشکیل دادند که از بین آنها تعداد 412 پرسش‌نامه به شیوه نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای جمع‌آوری شد. روش پژوهش از ...  بیشتر