با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
یادگیرنده مستقل و یادگیرنده محوری و نقش آن در ارتقای یادگیری
تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی

طاهر محبوبی؛ محمدباقر اکبرپور زنگلانی

دوره 11، شماره 3 ، بهمن 1402، ، صفحه 73-84

https://doi.org/10.30473/etl.2024.69955.4127

چکیده
  هدف این تحقیق ارائه الگوی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش میانجی ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی بود. نمونه مطالعه‌شده 300 دانشجوی کارشناسی دانشگاه پیام نور مرکز خوی در سال تحصیلی 1403-1402 بودند، که به روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده‌ها، ...  بیشتر