با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
فناوری‌های جدید و یادگیری آموزشگاهی
بررسی استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص و تصحیح خطاهای محتوای آموزشی در یادگیری الکترونیکی

محمد محسن صدر؛ محسن خانی

دوره 11، شماره 4 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 81-91

https://doi.org/10.30473/etl.2024.70158.4132

چکیده
  مقاله حاضر به بررسی اهمیت تشخیص و تصحیح خطاهای محتوای آموزشی در یادگیری الکترونیکی و نقش سیستم‌های هوش مصنوعی در بهبود کیفیت آموزش و یادگیری می‌پردازد. با رشد سریع پلتفرم‌های یادگیری آنلاین، تقاضا برای محتوای آموزشی با کیفیت بالا افزایش یافته است، اما اشتباهات و نادرستی‌ها در محتوای آموزشی می‌توانند تأثیرات جدی بر تجربه یادگیری ...  بیشتر