با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی

مجتبی رفیعی؛ هادی غفاری؛ میثم خرمی

دوره 4، شماره 16 ، اردیبهشت 1396، ، صفحه 71-84

چکیده
  تحول و تکامل فناوری اطلاعات، همه بخش‌های جامعه، از جمله حوزۀ آموزش را تحت تأثیر قرار داده است. هدف این پژوهش، ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی به عنوان یکی از روش‌های نوین یادگیری در نظام آموزش منابع انسانی سازمان‌ها است. روش تحقیق مورد استفاده، توصیفی از نوع پیمایشی و به لحاظ هدف کاربردی است. جامعۀ مورد مطالعه، دانشجویان ...  بیشتر