نویسنده = کیوان صالحی
بازشناسی مفهوم استعداد از دیدگاه متخصصان علوم رفتاری در نظام آموزشی ایران: یک مدل مفهومی

دوره 13، شماره 1، اردیبهشت 1404، صفحه 87-99

10.30473/etl.2025.72229.4263

هدی قرائیان؛ الهه حجازی؛ منصوره حاج حسینی؛ کیوان صالحی


نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظام‌مند

دوره 10، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 109-125

10.30473/etl.2022.61342.3646

مهدی قربانخانی؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی؛ علی مقدم زاده؛ مرضیه دهقانی


ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسه‌ای دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته

دوره 9، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 29-52

10.30473/etl.2022.59434.3528

رضا کمالی مهاجر؛ کیوان صالحی؛ علی مقدم زاده؛ فاطمه جعفری


مرور نظام‌مند عوامل مؤثر در سنجش مدارس اثربخش دورۀ ابتدایی

دوره 7، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 47-58

10.30473/etl.2019.6055

سارا پیرحیاتی؛ کیوان صالحی؛ ولی اله فرزاد؛ علی مقدم زاده؛ رضوان حکیم زاده


واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته

دوره 5، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 63-84

شهناز علیزاده؛ کیوان صالحی؛ علی مقدم‌زاده