با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
شناسایی، تحلیل و اولویت‌بندی شاخص‌‌های مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور

انور شاهمحمدی؛ نعمت الله عزیزی

دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1401، ، صفحه 67-86

https://doi.org/10.30473/etl.2022.50564.3672

چکیده
  هدف از این پژوهش، شناسایی، تحلیل و اولویت‌بندی شاخص‌‌های مؤثر بر کیفیت آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور بود که با رویکرد آمیخته اکتشافی (کیفی و کمی) انجام گرفت. مشارکت کنندگان این پژوهش در بخش کیفی 15 نفر از استادان و دانش آموختگان آموزش از دور بودند که به صورتی هدفمند انتخاب و با آنها مصاحبه گردید. در بخش کمی مطالعه نیز جامعه آماری ...  بیشتر