با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازی‌های دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه

سیما علی زاده؛ محمدرضا سرمدی؛ محمدحسن صیف؛ سعید مظلومیان

دوره 7، شماره 4 ، خرداد 1399، ، صفحه 9-20

https://doi.org/10.30473/etl.2020.52198.3197

چکیده
  این پژوهش با هدف هنجاریابی مقیاس دانش محتوای تربیتی معلمان مدارس متوسطه ارومیه در استفاده از بازی‌های دیجیتال انجام شد. پژوهش حاضر از نظر روش، همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی معلمان مدارس متوسطه شهر ارومیه است. در این پژوهش، از بین نواحی آموزش و پرورش، به صورت تصادفی، ناحیه دو انتخاب و سپس با استفاده از روش نمونه‌گیری طبقه‌ای ...  بیشتر