با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
روا‌‌‌‌‌‌سازی و اعتبار‌یابی پرسش‌نامه سطوح تفکر تاملی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم

اسماعیل عظیمی؛ عباس تقی زاده

دوره 7، شماره 2 ، آذر 1398، ، صفحه 43-54

https://doi.org/10.30473/etl.2019.46589.2977

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسش‌نامه سنجش سطح تفکر تاملی انجام گرفت. این پژوهش در زمره تحقیقات غیر‌آزمایشی است که به روش توصیفی- تحلیلی و مقطعی اجرا شد. جامعه آماری این پژوهش، کلیه دانشجویان ثبت نام کرده در دوره‌های کارورزی تربیت معلم شهر تهران که در سال تحصیلی 1396-1395 به تحصیل اشتغال داشتند، بودند که حجم نمونه‌ایی ...  بیشتر