با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
فراتحلیل اثربخشی برنامه‌ی تاب‌آوری پنسیلوانیا بر کاهش آشفتگی روان‌شناختی و بهبود سبک تبیینی یادگیرندگان

الهام کوشکی؛ امید شکری؛ سعید قنبری؛ جلیل فتح آبادی

دوره 7، شماره 3 ، بهمن 1398، ، صفحه 9-22

https://doi.org/10.30473/etl.2019.43741.2863

چکیده
  نتایج مطالعات نشان می‌دهد که مشکلات سلامت روانی در یادگیرندگان از طریق تضعیف سرمایة روان‌شناختی آنها در تبیین بدکارکردهای شناختی، انگیزشی و هیجانی یادگیرندگان از نقش غیرقابل‌انکاری برخوردار است. در مطالعة حاضر با هدف تعیین اثربخشی کاربردِ مداخلة تاب-آوری و شناسایی تعدیل‌گرهای چندگانه در این قلمرو مطالعاتی از روش فراتحلیل استفاده ...  بیشتر