با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان

صادق نصری؛ مسلم شاهرخی؛ مجید ابراهیم دماوندی

دوره 1، شماره 1 ، مهر 1392، ، صفحه 24-36

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر پیش‎بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال‎گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید رجایی بود. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی بود. از بین دانشجویان کارشناسی تعداد 385 نفر (189 دختر و 196 پسر) به روش تصادفی طبقه­ای به‎عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند و مقیاس اهمال‎کاری تحصیلی سولومون و راث بلوم ...  بیشتر