با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
ارائه مدل علی روابط حمایت تحصیلی و رفتار مدنی تحصیلی با تأکید بر واسطه‌گری سرمایه‌‌های روان‌شناختی در میان دانشجویان دوره‌‌های مجازی دانشگاه شیراز

احمد رستگار

دوره 7، شماره 3 ، بهمن 1398، ، صفحه 63-76

https://doi.org/10.30473/etl.2020.50291.3133

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش واسطه‌ای سرمایه‌‌های روان‌شناختی در حمایت اجتماعی و رفتار مدنی تحصیلی در میان دانشجویان دوره‌‌های مجازی دانشگاه شیراز انجام شد. با استفاده از روش نمونه‌گیری طبقه‌ای، 310 دانشجوی دوره مجازی انتخاب و در قالب طرح همبستگی مطالعه شدند. از پرسش‌نامه حمایت تحصیلی ساندز و همکاران (2005)، رفتار مدنی تحصیلی گل ...  بیشتر