با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها

حمید دافعی؛ محمدرضا امام جمعه؛ علیرضا عصاره؛ صادق نصری

دوره 8، شماره 2 ، آذر 1399، ، صفحه 61-82

https://doi.org/10.30473/etl.2020.53925.3268

چکیده
  هدف پژوهش حاضر طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی در تقسیم کسرها بوده است. این پژوهش جزء پژوهش‎های ترکیبی با طرح اکتشافی بود که با مدل تدوین طبقه‏بندی در دو بخش کیفی و کمّی انجام شد. در بخش کیفی با روش مطالعه موردی به فرآیند طراحی الگو و در بخش کمّی با روش توصیفی از نوع پیمایشی ...  بیشتر