با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان

الهام حیدری؛ رحمت اله مرزوقی؛ زهرا رفعت جو

دوره 8، شماره 3 ، اسفند 1399، ، صفحه 47-58

https://doi.org/10.30473/etl.2021.53237.3237

چکیده
  هدف کلی پژوهش بررسی روابط سبک یادگیری مرجح و عملکرد تحصیلی با نقش واسطه‌ای یادگیری غیررسمی دیجیتال در میان دانشجویان دانشگاه شیراز بود. روش مطالعة حاضر توصیفی از نوع همبستگی است. نمونة پژوهش شامل 320 نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز بود که با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای، انتخاب شدند. ابزار‌های مورد استفاده این پژوهش، ...  بیشتر