با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
هنجاریابی و بومی‌سازی ابزارهای مرتبط با یادگیری آموزشگاهی
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی (CAPS)

اسماعیل سلیمانی؛ هانیه پاکروان

دوره 12، شماره 1 ، شهریور 1403

https://doi.org/10.30473/etl.2024.70182.4133

چکیده
  هدف: هدف از انجام این پژوهش اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی بود. مواد و روش‌ها: روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع اعتباریابی بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشجویان دانشگاه ارومیه در سال ۱۴۰۲ بودند که ۳۳۸ نفر به‌صورت نمونه‌گیری در دسترس انتخاب شدند. داده‌ها به روش آنلاین جمع‌آوری شدند. ابزارهای به‌کارگرفته‌شده ...  بیشتر