با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
فنون و روش‌های نوین آموزش و یادگیری
بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک

هاجر بابایی دامناب؛ سمیه کی پور؛ سپیده نوروزی

دوره 12، شماره 2 ، آبان 1403

https://doi.org/10.30473/etl.2024.69049.4080

چکیده
  فلیپ‌بوک یک محصول یادگیری نوآورانة چندرسانه‌ای است که با یکپارچه‌سازی منابع متنی، صوتی، انیمیشن، گرافیک و ویدئو امکان ارائه‌ای مؤثر را به وجود می‌آورد. هدف این پژوهش بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیستی علوم تجربی در دانش‌آموزان دختر پایۀ نهم شهر قرچک بود. روش به‌کاررفته در این پژوهش، روش نیمه‌تجربی ...  بیشتر