ا
-
احمدیان، حمزه
تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
-
احمدی ده قطب الدینی، محمد
فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 21-34]
-
ایزدی، صمد
چالشهای توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]
-
اژدری فام، ناصر
سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
-
اطهری، زهره
بررسی نقش شفقت به خود در اهمالکاری تحصیلی با واسطهگری اجتناب تجربهای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]
-
اکبری، مریم
تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
-
امام جمعه، محمدرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
ب
-
بیات، محسن
تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارتهای تصمیمگیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربیگری [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-42]
-
برزگر بفرویی، کاظم
بررسی نقش شفقت به خود در اهمالکاری تحصیلی با واسطهگری اجتناب تجربهای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]
پ
-
پیرحسینلو، سعیده
مدل یابی روابط علّی جهت گیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطهای راهبردهای مقابله شناختی و هیجانهای معلم [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 67-84]
-
پیرخائفی، علیرضا
مقایسة حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانشآموزان دو و تکزبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 85-92]
-
پوراعتماد، حمیدرضا
اثربخشی آموزش راهبردهای هدفگذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدفگذاری دانشآموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 19-30]
-
پورکریمی، جواد
تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 35-46]
ت
-
ترخان، مبینا
اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تابآوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمالکار تحصیلی مقطع دوم متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 9-18]
-
تیموری، امیر
شاخصهای روانسنجی پرسشنامة حمایت از خودمختاری ادراکشده - پرسشنامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]
ج
-
جعفری گهر، منوچهر
نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 93-103]
ح
-
حاتمی، جواد
تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارتهای تصمیمگیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربیگری [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-42]
-
حیدری، الهام
تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]
-
حسن زاده طالشی، منا
چالشهای توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]
-
حق نظری، فرزین
اثربخشی آموزش راهبردهای هدفگذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدفگذاری دانشآموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 19-30]
خ
-
خدایی، علی
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامة سرمایة روانشناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]
-
خدایی، علی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة هوش هیجانی صفتمحور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 85-99]
د
-
دافعی، حمید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
-
درویشی، مریم
ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-66]
ر
-
رحمانیان، مهدیه
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]
-
رضازاده بهادران، حمیدرضا
شاخصهای روانسنجی پرسشنامة حمایت از خودمختاری ادراکشده - پرسشنامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]
-
رضازاده شرمه، محمد
مقایسة تاثیر روشهای آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانهای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]
-
رفعت جو، زهرا
تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]
ز
-
زاداحمدکلاشی، خدیجه
مقایسة حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانشآموزان دو و تکزبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 85-92]
-
زارع، حسین
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]
-
زارع، مریم
بررسی نقش شفقت به خود در اهمالکاری تحصیلی با واسطهگری اجتناب تجربهای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]
س
-
سادات رسول، سهیلا
مقایسه تداعیهای آشکار و ناآشکار بنیانهای اخلاقی در دانشآموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]
-
سید احمدی، سید میثم
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة هوش هیجانی صفتمحور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 85-99]
-
سرمدی، محمدرضا
سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
-
سرمدی، محمدرضا
ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-66]
-
سعید، نسیم
فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 21-34]
-
سلیمی، سمانه
نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصتها و چالشها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
-
سوری، احمد
مقایسة حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانشآموزان دو و تکزبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 85-92]
ش
-
شریعتمداری، مهدی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]
-
شریفی، علی اکبر
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مؤلفههای خود ناهمخوانی و تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 83-92]
-
شکری، امید
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامة سرمایة روانشناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]
-
شهریاری احمدی، منصوره
مدل یابی روابط علّی جهت گیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطهای راهبردهای مقابله شناختی و هیجانهای معلم [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 67-84]
ص
-
صادقی تبار، پروین
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]
-
صیف، محمدحسن
ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-66]
ط
-
طلایی، ابراهیم
تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارتهای تصمیمگیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربیگری [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-42]
ع
-
عبدالللهی، محمدحسین
تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]
-
عرب زاده، مهدی
تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]
-
عرفانی، نصراله
تدوین مدل اندازهگیری پرسشنامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-52]
-
عزیزی، معصومه
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجانپذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]
-
عسگری، علی
ارائة مدل علّی تحصیلگریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطهای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]
-
عصاره، علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
-
علیزاده فرد، سوسن
مقایسه تداعیهای آشکار و ناآشکار بنیانهای اخلاقی در دانشآموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]
-
علیمرادی، مهتاب
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]
-
علیمردانی، زهره
تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 35-46]
ف
-
فرازی، فریبا
ارائة مدل علّی تحصیلگریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطهای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]
-
فرج اللهی، مهران
سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
-
فرج اللهی، مهران
ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-66]
-
فردانش، هاشم
تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارتهای تصمیمگیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربیگری [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-42]
-
فردین، محمد علی
نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصتها و چالشها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
-
فرزاد، ولی اله
مدل یابی روابط علّی جهت گیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطهای راهبردهای مقابله شناختی و هیجانهای معلم [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 67-84]
-
فیروزفر، ایرج
تدوین مدل اندازهگیری پرسشنامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-52]
-
فروغی پردنجانی، بهروز
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مؤلفههای خود ناهمخوانی و تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 83-92]
-
فقیهی، علیرضا
تدوین مدل اندازهگیری پرسشنامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-52]
ق
-
قمری، سوگل
اثربخشی بازی گروهی، قصهگویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]
ک
-
کابلی، مریم
تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]
-
کدیور، پروین
شاخصهای روانسنجی پرسشنامة حمایت از خودمختاری ادراکشده - پرسشنامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]
-
کدیور، پروین
تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]
م
-
محبوبی، طاهر
سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
-
میرزایی، پروین
اثربخشی بازی گروهی، قصهگویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]
-
مرزوقی، رحمت اله
تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]
-
مهدویان مشهدی، پانته آ
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامة سرمایة روانشناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]
ن
-
نجاتی، وحید
اثربخشی آموزش راهبردهای هدفگذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدفگذاری دانشآموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 19-30]
-
نصری، صادق
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
ه
-
هاشمی، سهیلا
مقایسة تاثیر روشهای آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانهای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]
-
هاشمی، سهیلا
چالشهای توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]
ی
-
یاراحمدی، یحیی
تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
-
یایرام نژاد، حوریه
تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]