نمایه نویسندگان

ا

  • احمدیان، حمزه تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
  • احمدی ده قطب الدینی، محمد فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 21-34]
  • ایزدی، صمد چالش‌های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]
  • اژدری فام، ناصر سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
  • اطهری، زهره بررسی نقش شفقت به خود در اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]
  • اکبری، مریم تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
  • امام جمعه، محمدرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]

ب

  • بیات، محسن تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارت‌های تصمیم‌گیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربی‌گری [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-42]
  • برزگر بفرویی، کاظم بررسی نقش شفقت به خود در اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]

پ

  • پیرحسینلو، سعیده مدل یابی روابط علّی جهت گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله شناختی و هیجان‌های معلم [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 67-84]
  • پیرخائفی، علیرضا مقایسة‌ حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانش‌آموزان دو و تک‌زبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 85-92]
  • پوراعتماد، حمیدرضا اثربخشی آموزش راهبردهای هدف‌گذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدف‌گذاری دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 19-30]
  • پورکریمی، جواد تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 35-46]

ت

  • ترخان، مبینا اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تاب‌آوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمال‌کار تحصیلی مقطع دوم متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 9-18]
  • تیموری، امیر شاخص‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة حمایت از خودمختاری ادراک‌شده - پرسش‌نامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]

ج

  • جعفری گهر، منوچهر نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 93-103]

ح

  • حاتمی، جواد تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارت‌های تصمیم‌گیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربی‌گری [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-42]
  • حیدری، الهام تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]
  • حسن زاده طالشی، منا چالش‌های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]
  • حق نظری، فرزین اثربخشی آموزش راهبردهای هدف‌گذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدف‌گذاری دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 19-30]

خ

  • خدایی، علی ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسش‌نامة سرمایة روان‌شناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]
  • خدایی، علی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة هوش هیجانی صفت‌محور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 85-99]

د

  • دافعی، حمید طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
  • درویشی، مریم ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-66]

ر

  • رحمانیان، مهدیه اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]
  • رضازاده بهادران، حمیدرضا شاخص‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة حمایت از خودمختاری ادراک‌شده - پرسش‌نامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]
  • رضازاده شرمه، محمد مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]
  • رفعت جو، زهرا تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]

ز

  • زاداحمدکلاشی، خدیجه مقایسة‌ حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانش‌آموزان دو و تک‌زبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 85-92]
  • زارع، حسین اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]
  • زارع، مریم بررسی نقش شفقت به خود در اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]

س

  • سادات رسول، سهیلا مقایسه تداعی‌های آشکار و ناآشکار بنیان‌های اخلاقی در دانش‌آموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]
  • سید احمدی، سید میثم ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة هوش هیجانی صفت‌محور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 85-99]
  • سرمدی، محمدرضا سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
  • سرمدی، محمدرضا ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-66]
  • سعید، نسیم فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 21-34]
  • سلیمی، سمانه نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
  • سوری، احمد مقایسة‌ حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانش‌آموزان دو و تک‌زبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 85-92]

ش

  • شریعتمداری، مهدی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]
  • شریفی، علی اکبر پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های خود ناهمخوانی و تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 83-92]
  • شکری، امید ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسش‌نامة سرمایة روان‌شناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]
  • شهریاری احمدی، منصوره مدل یابی روابط علّی جهت گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله شناختی و هیجان‌های معلم [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 67-84]

ص

  • صادقی تبار، پروین طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]
  • صیف، محمدحسن ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-66]

ط

  • طلایی، ابراهیم تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارت‌های تصمیم‌گیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربی‌گری [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-42]

ع

  • عبدالللهی، محمدحسین تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]
  • عرب زاده، مهدی تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]
  • عرفانی، نصراله تدوین مدل اندازه‌گیری پرسش‌نامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-52]
  • عزیزی، معصومه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌پذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]
  • عسگری، علی ارائة مدل علّی تحصیل‌گریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطه‌ای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]
  • عصاره، علیرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
  • علیزاده فرد، سوسن مقایسه تداعی‌های آشکار و ناآشکار بنیان‌های اخلاقی در دانش‌آموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]
  • علیمرادی، مهتاب اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]
  • علیمردانی، زهره تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 35-46]

ف

  • فرازی، فریبا ارائة مدل علّی تحصیل‌گریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطه‌ای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]
  • فرج اللهی، مهران سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
  • فرج اللهی، مهران ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-66]
  • فردانش، هاشم تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارت‌های تصمیم‌گیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربی‌گری [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-42]
  • فردین، محمد علی نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
  • فرزاد، ولی اله مدل یابی روابط علّی جهت گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله شناختی و هیجان‌های معلم [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 67-84]
  • فیروزفر، ایرج تدوین مدل اندازه‌گیری پرسش‌نامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-52]
  • فروغی پردنجانی، بهروز پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های خود ناهمخوانی و تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 83-92]
  • فقیهی، علیرضا تدوین مدل اندازه‌گیری پرسش‌نامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 43-52]

ق

  • قمری، سوگل اثربخشی بازی گروهی، قصه‌گویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]

ک

  • کابلی، مریم تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]
  • کدیور، پروین شاخص‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة حمایت از خودمختاری ادراک‌شده - پرسش‌نامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]
  • کدیور، پروین تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]

م

  • محبوبی، طاهر سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
  • میرزایی، پروین اثربخشی بازی گروهی، قصه‌گویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]
  • مرزوقی، رحمت اله تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]
  • مهدویان مشهدی، پانته آ ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسش‌نامة سرمایة روان‌شناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]

ن

  • نجاتی، وحید اثربخشی آموزش راهبردهای هدف‌گذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدف‌گذاری دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 19-30]
  • نصری، صادق طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]

ه

  • هاشمی، سهیلا مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]
  • هاشمی، سهیلا چالش‌های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]

ی

  • یاراحمدی، یحیی تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
  • یایرام نژاد، حوریه تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]