آ
-
آموزش
ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]
-
آموزش دینی
تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالتهای آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]
-
آموزش مجازی
دلالتهای آموزشی ایده ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 55-68]
ا
-
ادراک از ساختار کلاس
نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانشآموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 18-28]
-
ارزش تکلیف
نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]
-
استان آذربایجان شرقی
بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]
-
اضطراب امتحان
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]
-
اعضا هیأت علمی
تحلیل شکاف پژوهشهای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]
-
اینترنت
بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور
استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]
-
انتظار آزمون
اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]
-
انگیزش تحصیلی
مدلیابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]
-
اهداف پیشرفت
مدل عِلّی پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 9-18]
-
اهداف پیشرفت
رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]
-
اهداف پیشرفت
نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]
-
اهداف پیشرفت تبحری
رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]
-
اهداف پیشرفت رویکردی- عملکردی
رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]
-
اهمال¬کاری تحصیلی
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]
ب
-
باورهای انگیزشی
نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]
-
باورهای هوشی
مدل عِلّی پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 9-18]
-
باورهای هوشی
رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]
-
باور هوشی افزایشی
رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]
-
باور هوشی ذاتی
رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]
-
بسامد واژگان
اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]
-
بعاد کمالگرایی
رابطه ابعاد کمالگرایی با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]
پ
-
پژوهشها
روند پژوهشهای حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-28]
-
پساساختارگرایی
دلالتهای آموزشی ایده ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 55-68]
-
پیشرفت تحصیلی
ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی،
درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]
-
پیشرفت تحصیلی
ارائه مدل پیشبینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 69-76]
-
پیشرفت ریاضی
نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانشآموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 18-28]
ت
-
تحلیل عاملی
بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]
-
تحلیل عاملی تأییدی
ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]
ج
-
جنسیت
رابطه ابعاد کمالگرایی با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]
-
جهت گیری هدف؛ ابعاد ارتباطی خانواده
بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-23]
-
جو عاطفی
مدلیابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]
ح
-
حافظه بازشناسی
اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]
-
حافظه فراخوانی
اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]
-
حس آشنایی
اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]
-
حوزه عمومی
بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور
استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]
خ
-
خلاقیت
رابطه ابعاد کمالگرایی با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]
-
خودپنداره ریاضی
نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانشآموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 18-28]
-
خودکارآمدی
رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]
-
خودکارآمدی تحصیلی
ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی،
درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]
-
خودکارآمدی تحصیلی
ارائه مدل پیشبینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 69-76]
-
خودکارآمدی ریاضی
نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانشآموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 18-28]
د
-
دانشآموزان
رابطه ابعاد کمالگرایی با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]
-
دانشجویان
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]
-
دانشجویان پیام نور
بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور
استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]
-
دانشگاه پیام نور
بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]
-
دریدا
دلالتهای آموزشی ایده ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 55-68]
-
درگیری انگیزشی
ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی،
درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]
-
درگیری انگیزشی
ارائه مدل پیشبینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 69-76]
-
درگیری رفتاری
ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی،
درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]
-
درگیری رفتاری
ارائه مدل پیشبینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 69-76]
-
درگیری شناختی
ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی،
درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]
-
درگیری شناختی
نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]
-
درگیری شناختی
ارائه مدل پیشبینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 69-76]
-
دین مدنی
تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالتهای آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]
ر
-
رشتههای علوم انسانی
تحلیل شکاف پژوهشهای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]
-
روسو
تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالتهای آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]
-
رویکردهای یادگیری
بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]
س
-
ساختارشکنی
دلالتهای آموزشی ایده ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 55-68]
-
سرسختی روانشناختی
رابطه ساده و چندگانه سرسختی روانشناختی و کمال¬گرایی با سلامت روانی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 48-57]
-
سلامت روانی
رابطه ساده و چندگانه سرسختی روانشناختی و کمال¬گرایی با سلامت روانی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 48-57]
ش
-
شرایط اجتماعی و شیوههای فرزندپروری
مدلیابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]
-
شرایط اقتصادی
مدلیابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]
-
شرایط خانوادگی
مدلیابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]
-
شرایط فرهنگی
مدلیابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]
-
شناخت اجتماعی
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارتهای تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 77-84]
ع
-
عملکرد تحصیلی کیفی
بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]
-
عملکرد تحصیلی کمی
بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]
ف
-
فراتحلیل
روند پژوهشهای حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-28]
-
فعالیتهای پژوهشی
تحلیل شکاف پژوهشهای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]
ک
-
کیفیت
ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]
-
کمال¬گرایی
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]
-
کمال¬گرایی
رابطه ساده و چندگانه سرسختی روانشناختی و کمال¬گرایی با سلامت روانی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 48-57]
-
کودکان اتیستیک با عملکرد بالا
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارتهای تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 77-84]
گ
-
گفت و شنود و همنوایی
بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-23]
م
-
مذهب طبیعی
تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالتهای آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]
-
میزان آمادگی
بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]
-
مشارکت اجتماعی
بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور
استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]
-
مقالههای چاپ شده
روند پژوهشهای حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-28]
-
مهارتهای هیجانی
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارتهای تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 77-84]
و
-
وضع موجود و مطلوب
تحلیل شکاف پژوهشهای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]
ه
-
هیجانهای تحصیلی
مدل عِلّی پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 9-18]
ی
-
یادگیری
ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]
-
یادگیری الکترونیکی
روند پژوهشهای حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-28]