آقابابایی، سارا (1389). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی (حافظه فعال و بازداری پاسخ) بر بهبود در کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری املا پایۀ سوم دبستان. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان.
آناستازی، آنا (1379). روانآزمایی. ترجمۀ محمدتقی براهنی. تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
رحمانی، جواد (1386). پایایی، روایی و هنجاریابی آزمون ماتریسهای پیشروندۀ پیشرفته در دانشجویان دانشگاه آزاد واحد خوراسگان. مجلۀ دانش و پژوهش در روانشناسی. 34، 74-6.
سوسا، دیوید ای (1388). روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه، ترجمۀ احمد یارمحمدیان و محمد باقر کجباف، اصفهان: انتشارات دانشگاه.
عریضی، حمیدرضا و عابدی، احمد (1383). بررسی و مقایسهای اثربخشی روشهای آموزش ریاضی به دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری دورۀ ابتدایی. تهران. فصلنامۀ نوآوری آموزشی، سال سوم، 8.
عزیزینژاد، بهاره (1395). نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت تحصیلی از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانشآموزان. فصلنامۀ پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی. سال چهارم. 13(2). 57-68.
هاردمن، م، ام؛; درو، گ و اگن، ام، و (1388). روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی جامعه، مدرسه و خانواده. ترجمۀ حمید علیزاده، کامران گنجی، مجید یوسف لویه، فریبا یادگاری. ویراست هفتم، تهران: نشر دانژه.
Anderson JD, Wagovich SA. (2006). Hall NE. Nonword repetition skills in young children who do and do not stuttr. J Flueny Disord. (31): 177-199.
Baddeley AD. (2002). Working memory and language processing. Advances in Cognitive Science. (4): 5-14.
Bajaj A. (2007). Working memory involvement in stuttering: Exploring the evidence and research implications. J Fluency Disorder. (32): 218-238.
Briscoe J, Rankin PM. (2009). Exploration of a double jeopardy hypothesis within working emory profiles for children with specific language impairment. J Common Disorder. (44): 236-250.
Fletcher, J.M., Reidlyon. G., Fuchs. L.S. & Barnes, A.M. (2007). Learning Disabilities. Frame Identification to Intervention, New York: The Gulford press.
Gathercole SE, Pickering SD, Ambridge B,Wearing H. (2004). The structure of working memory from to 15 years of age. Dev Psychol. (40): 177-190.
Hakim HB.; Ratner NB. (2004). Nonword repetition abilities of children who stutter: an exploratory study. J Fluency Disord. (29): 179-199.
Jefferies, E., Sage, K. & Lambon, M. (2007). Do deep dyslexia, dysgraphia and dysphasia share a common phonological impairment. Nouropsychological, 45; 1553-1570.
Key, J. (2006). Diagnosis and intervention strategies for disorders of written language.
Lorusso, M.A., Facoetti, A., Molteni, M. (2004). "Hemispheric, attentional, and processing speed factors in the treatment of developmental dyslexia." Brain and Cognition, 55,341-348.
Romani ,C. Olson, A. & Dibetta, A. (2005). Spelling disorder. The science of reading. Oxford, UK: Black well.
Swanson, H.L. & Jerman, O. (2006). Math disabilities: A selective meta-analysis of literature. Rev educ Res. (76): 249-251.
Virginia, H.M., Aisling, M.M. & Holly, R. (2008). Orthographic processing and visual sequential memiry in unexpectedly poor spellers. Journal of Research in Reading, 31; 115-136.