حسن زاده، محمد (1390). علمسنجی در سازمانها نقشی نوین برای کتابداران کتابخانههای تخصصی، پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات. ۲۶ (۴)، ۱۳۳۷-۱۳۴۸
دوست محمدی، احمد؛ خاصه، علی اکبر؛ محمودی، مهدی (1390). تحلیلی بر تولیدات علمی کشورهای جهان در حوزه روابط بینالملل. پژوهشنامه علوم سیاسی، 6(2)،163-1390.
رشیدی، علی؛ مولوی، مهران (1396). تحلیل استنادی تولیدات عامی حوزه پرستاری ایران در پایگاههای اطلاعاتی وبافنالچ و اسگاپوس. ﻣﺠﻠﻪ ﺩﺍﻧﺸﮑﺪﻩ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭﻱ ﻭ ﻣﺎﻣﺎﻳﻲ ﺍﺭﻭﻣﻴﻪ، دوره 15، شماره10، دی ماه 1396.
سهیلی، فرامرز (1391). تحلیل ساختار شبکههای اجتماعی همنویسندگی بروندادهای علمی پژوهشگران علم اطلاعات به منظور شناسائی و سنجش روابط، تعاملات و راهبردهای همنویسندگی در این حوزه. پایاننامه دکتری، دانشگاه شهید چمران اهواز، گروه کتابداری و اطلاع رسانی.
سهیلی، فرامرز؛ شعبانی، علی؛ خاصه، علی اکبر (1395). ساختار فکری دانش در حوزۀ رفتار اطلاعاتی: مطالعۀ همواژگانی. تعامل انسان و اطلاعات، 2 (4)، 21-36.
فرجاللهی، مهران؛ نوروززاده، رضا؛ ابراهیمزاده، عیسی؛ حقیقی، فهیمه السادات (1391). ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮی ﻓﻠﺴﻔﻲ، روانﺷﻨﺎﺧﺘﻲ و اجتماعی آموزش باز و از دور (دانشگاهی). ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ مطالعات برنامه درسی آموزش عالی. 3(6)، 79-47.
کرمی رباطی، فاطمه (1395). بررسی تولیدات علمی چشم پزشکی ایران در پایگاه استنادی علوم. مجله چشم پزشکی بینا، 22(1)، 64-56.
Assefa, S. G; Rorissa, A. (2013). A Bibliometric Mapping of the Structure of STEM Education Using Co- word Analysis. Journal of the American Society for Information Science and Technology. 64 (12), 2513-2536.
Chen, D. B., Gao, H., Lü, L., & Zhou, T. (2013). Identifying influential nodes in large-scale directed networks: the role of clustering. PloS one, 8(10), e77455.Badar, K., Frantz, T. L., Jabeen, M (2016). Research performance and degree centrality in co-authorship networks: The moderating role of homophily. Aslib Journal of Information Management, 68(6), 756-771.
Chen, D. B., Gao, H., Lü, L., & Zhou, T. (2013). Identifying influential nodes in large-scale directed networks: the role of clustering. PloS one, 8(10), e77455.Badar, K., Frantz, T. L., Jabeen, M. (2016). Research performance and degree centrality in co-authorship networks: The moderating role of homophily. Aslib Journal of Information Management, 68(6), 756-771.
Chiang, J. K., Kuo, C. W., & Yang, Y. H. (2010, July). A Bibliometric Study of E-Learning Literature on SSCI Database. In Entertainment for Education. Digital Techniques and Systems: 5th International Conference on E-learning and Games, Edutainment 2010, Changchun, China, August 16-18, 2010, Proceedings (Vol. 6249, p. 145). Springer Science & Business Media.
Davise, R., Howell, S., Petrie, J. (2010). A Review of Trends in Distance Education Scholarship at Research Universities in North America, 1998-2007. International Review of Research in Open and Distance Learning. ISSN: 1492-3831. Volume 11, Number 3. October – 2010.
Fiala, Dalibor; Tutoky, Gabriel .(2017). Computer Science Papers in Web of Science: A Bibliometric Analysis: PUBLICATIONS Volume: 5 Issue: 4 Article Number: 23 Published: DEC 2017 .Peters(2002). Distance Education and Industrial Production. London: Rutledge
Kay, L; Newman, N; Youtie, J; Porter,A. L; Rafols, I. (2014). Patent overlay mapping: Visualizing technological distance. Association for Information Science and Technology. 65 (12), 2432-2443.
Podsakoff, P. M., MacKenzie, S. B., Podsakoff, N. P., & Bachrach, D. G. (2008). Scholarly influence in the field of management: A bibliometric analysis of the determinants of university and author impact in the management literature in the past quarter century. Journal of Management, 34(4), 641-720.
Small, H. (1999). Visualizing science by citation mapping. Journal of the American Society for Information Science, 50 (9), 799-813.
Stewart, M., Smith, P., Barron, A. (2010). International Review of Research in Open and Distance Learning Volume 11, Number 1.
Tsai, Ch, Shen, P.D, Chiang, Y. Research trends in meaningful learning research on e-learning and online education environments: A review of studies published in SSCI-indexed journals from 2003 to 2012: British Journal of Educational Technology Vol 44 No 6 2013.