بذرافشان، صابره؛ علیخانی، مرتضی و رستگار پور، حسن (1393). بررسی اثر آموزش از طریق محتوای الکترونیکی (چند رسانهای آموزشی) بر یادگیری درس علوم پایه ششم دانشآموز دختر آسیب دیده شنوایی. تعلیم و تربیت استثنایی، 4(3)،17- 21.
پوشنه، کامبیز؛ خسروی، علی اکبر و مهدوی، مریم (1390). آموزش علوم به شیوه مجازی: یک مطالعه آزمایشی با دانشآموزان مبتلا به نارسایی شنیداری. روانشناسی افراد استثنایی، 1(1)،99-112.
حسن زاده، سعید (1393). بررسی ویژگیهای روان سنجی نسخه فارسی مقیاسهای طبقهبندی عملکرد ادراک شنوایی و درجهبندی وضوح کلامی در کودکان ناشنوای پیش زبانی کاشت حلزون شده. شنوایی شناسی،23(6)،76-84.
رفیعی، مجتبی، غفاری، هادی، خرمی، میثم (1396). ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی: مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی. فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 4(16)،71-84.
شریفی، محمد، فتح آبادی، جلیل، شکری، امید و پاکدامن، شهلا (1398). تجربه آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فرا تحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 7(1)،9-24.
مرادی، رحیم و زارعی زوارکی، اسماعیل (1393). کاربرد آموزش فناوری چند رسانهای در حیطه مهارتهای اجتماعی دانشآموزان اتیسم. تعلیم و تربیت استثنایی، 1(123)،57-65.
موسوی کیاسری، نقی؛ بیانی، علی اصغر و راستی، مریم (1394). تاثیر نرمافزار چند رسانهای زبان بر آموزش زبان و گفتار کودکان با آسیب شنوایی. تعلیم و تربیت استثنایی، 15(6)،15-21.
نجفی، حسین (1390). تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری. فصلنامه پیک نور، 9(1)،51-59.
یارایی شهمیرزادی، دانیال؛ اعتمادی نسب، طیبه و حسینی اشلقی، سید محمود (1392). مقایسه تاثیر نرمافزار چند رسانهای با روش سنتی بر اموزش زبان و گفتار کودکان با آسیب دیده شنوایی. فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی،3(4)، 23- 40.
Allen, C., Nikolopoulos, T.P., Dyar, D. & O'Donoghue, G.M. (2001). Reliability of a rating scale for measuring speech intelligibility after pediatric cochlear implantation. Otology and Neurotology, 22(5),631–633.
Allen, M. C., Nikolopoulos, T.P. & O’ Donoghue, G.M. (1998). Speech intelligibility in children after cochlear implantation. American Journal of Otology, 19(6),742–746.
Archbold, S., Lutman, M. E. & Nikolopolous, T.P. (1998). Categories of auditory perfofmance: inter user reliability. British Journal of Audiology, 32(1),7-12.
Archbold, S., Lutman, M. E. & Marshalll, D. H. (1995). Categories of auditory perfofmance. Rhinology and Laryngology, 104(166), 312-314.
Baldassari, C.M., Schmidt, C., Schubert, C.M., Srinivasan, P., Dodson, K.M. & Sismanis, A. (2009). Receptive language outcomes in children after cochlear implantation. Pediatric Otolaryngology, 140(1),114–119.
Cheng, Y. (2010). Exploring the social competence of student with autism spectrum conditions in a collaborative virtual learning environment-the pilot study. Computer& education,54(6), 1068-1077.
Christa C, Meghana K, Deborah J. (2015). Enhancing parent-child communication and parental self-esteem with a video-feedback intervention: Outcomes with prelingual deaf and hard of hearing children.
J Deaf Stud Deaf Educ. 20(3): 266-274.
Daneshi, A., Hassanzadeh, S. &
Farhadi, M. (2005). Cochlear implantation in children with Waardenburg syndrome.
The Journal of Laryngology & Otology,119 (9), 719-723.
Deker, K.B. & Vallotton, C.D. (2016). Early Intervention for Children With Hearing Loss. Information Parents Receive about Supporting Children’s Language. Journal of Early Intervention,38(3),151-169.
Engelbrecht, E. (2005). Adapting to changing expectations: Post graduate students experience of an e- learning tax porgram. Computers & Education, 45(2), 217-229.
Fernald, A. & Weisleder, A. (2011). How and why early experience is so crucial in learning language. Paper presented at the LENA Users Conference, Denver.
Hedman, E., Ljótsson, B., Rück, C., Bergström, J., Andersson, G., Kaldo, V. & Lindefors, N. (2013). Effectiveness of Internet based cognitive behaviour therapy for panic disorder in routine psychiatric care. Acta Psychiatrica Scandinavica, 128(6), 457–467.
Henshaw, H. &
Ferguson, M.A. (2013).
Efficacy of Individual Computer-Based Auditory Training for People with Hearing Loss: A Systematic Review of the Evidence.Plos One, 8(5),1-18.
Jerger, J .(2011). Aural Rehabilitation and the Internet. Journal of the American Academy of Audiology, 22) 5(, 252.
Kinboon, N., Suwannoi, P. & Koul, R. (2014). Thai Secondary School of Representation about ICT Understanding. Procedia: Social and Behavioral Sciences, 143, 799 – 803.
Malmberg, M., Lunner, T., Kahari, K. & Andersson, G. (2017). Evaluating the short- and long-term effectsof an internet-based aural rehabilitation programforhearing aid user’s in general clinical practice: arandomized, controlled trial. BMJ Open,7(5), 1-12.
Meadan, H., Snodgrass, M. R., Meyer, L. E., Fisher, K. W., Chung, M. Y., & Halle, J. W. (2016). Internet-Based. Parent-Implemented. Intervention for Young Children.With Autism: A Pilot Study. Journal of Early Intervention,38(1), 3–23.
Zait A, Young R. (2008). Parental involvement in the habilitation process following children’s cochlear implantation: An action theory perspective. Journal of Deaf Studies and Deaf Education. 13(2):193-214.