تبریزی، مصطفی (1393). درمان اختلالات دیکته نویسی، تهران: فراروان
حاجلو، نادر، رضایی شریف، علی (1390). بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ مشکلات یادگیری کلورادو. مجله ناتوانیهای یادگیری، پاییز و زمستان 1390، دورۀ 1، شماره 1/43-24
خدا مهری، فاطمه؛ کافی ماسوله، سید موسی؛ خسروجاوید، مهناز و فلاحی، مهناز (1395). اثربخشی روش تصحیح نارساخوانی دیویس بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر مبتلا به نارساخوانی. فصلنامه تحول روانشناختیکودک، سال 1، شماره 2، صص53-41.
ربیعی، اعظم و کاکابرایی، کیوان (1395). اثربخشی تقویت برنامههای ادراک دیداری- حرکتی و حافظه فعال بر بهبود اختلال دیکته. فصلنامه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی. دوره 2 شماره 3 صفحه: 25-34.
شایان، س (1386). شناسایی و توصیف مشکلات بزرگسالان خوانشپریش 40-17 ساله شهر تهران و بررسی سودمندی روش دیویس بر بهبود مهارتهای خواندن آنان، رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا.
عابدی، ا. و آقا بابایی، س (1390). اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضی، مجله روانشناسی بالینی، سال دوم، شمارۀ 4، 81-73.
فریار، ا؛ رخشان، ف (1394). ناتوانیهای یادگیری. تبریز: نشر نیما.
مشهدی، علی (1388). بررسی کنشهای اجرایی و تأثیر شیوههای درمانگری (دارو درمانگری، آموزش کنشهای اجرایی و ترکیب این دو مداخله) در افزایش کنشهای اجرایی و کاهش نشانههای بالینی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه – فزون کنشی. رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس.
Alloway TP, Bibile V. & Lau G. (2013). Computerized working memory training: Can it lead to gains in cognitive skills in students?. Computers in Human Behavior, Volume 29, Issue 3, May 2013, Pages 632-638.
Auerbach, J. G., Gross-Tsur, V., Manor, O., & Shalev, R. S. (2008). Emotional and behavioral characteristics over a six year period in youths with persistent and nonpersistent dyscalculia. Journal of Learning Disabilities, 41, 263–273.
Conway, A. R., and Getz, S. (2017). Cognitive ability: Does working memory training enhance Intelligence? Current Biology, 20, 362-364.
Danielsson, H., Lucy, H., Ronnberg, J., Nilsson, L. G. (2010). Executive functions in individuals with intellectual disability. Research in Developmental Disabilities, 31, 1299–1304.
Dunning, D. L., Hoimes, J., and Gathercole, S. E. (2013). Does working memory training lead to generalized improvements in children with low working memory? Developmental Science, 16:6, pp 915, 925.
Kakabaraee, K., Arjmandnia, AA. and Afrooz, GA. (2012). The study of awareness and capability of primary school teachers in identifying students with learning disability in the province of Kermanshah. Social and Behavioral Sciences 46 (2012) 2615 – 2619.
Kakabaraee, K., Afsharinia, K., Bostan, N., and Arefi, M. (2015). Investigating Effect of Working Memory Training on Reading Performance in Students with Reading Disorders. International Journal of Innovation and Research in Educational Sciences. Volume 2, Issue 4, ISSN (Online) : 2349–5219.
Klingberg, T., Forssberg, H., & Westerberg, H. (2010). Training of working memory in children with ADHD. Journal of Chinical and Experimental Neuropsychology, 24, 781-791.
Mamaril, N. A., Usher, E. L., & Coyle, B. A. (2013). Academic self-handicapping and self-efficacy as predictors of mathematics achievement of African American middle school students. P20 Motivation and Learning Lab, University of Kentucky, College of Education, Kentucky, USA.
Moll, K., Kunze, S., Neuhoff, N., Bruder, J., & Schulte-Körne, G. (2014). Specific learning disorder: Prevalence and gender differences. PLoS one, 9 (7), e103537.
Nelwan M, Constance Vissers, Evelyn H. Kroesbergen. (2018). Coaching positively influences the effects of working memory training on visual working memory as well as mathematical ability. Neuropsychologia, Volume 113, May 2018, Pages 140-149.
Salmi J., Lars Nyberg, Matti Laine. (2018). Working memory training mostly engages general-purpose large-scale networks for learning. Neuroscience & Biobehavioral Reviews, Volume 93, October 2018, Pages 108-122.
Semrud-Clikeman, M., Fine, J. G. & Bledsoe, J. (2014). Comparison among children with children with autism spectrum disorder, nonverbal learning disorder and typically developing children on measures of executive functioning. Journal of autism and developmental disorders, 44 (2), 331-342.
Swanson, L. H., and Jerman, O. (2007). The influence of working memory on reading growth in subgroups of children with reading disabilities. Journal of Experimental Child Psychology, 96 (4), 249-283.
Willcutt, E. G., Boada, R., Riddle, M. W., Chhabildas, N., DeFries, J. C., & Pennington, B. F. (2011). Colorado Learning Difficulties Questionnaire: Validation of a Parent-Report Screening Measure. Psychological Assessment, 3, 778–791.