بیات، حجت اله (1399). وضعیت کرونایی و نقش خانواده در مدیریت فضای مجازی، تهیه شده در : دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی.52-6.
شریفی، محمد؛ فتح آبادی، جلیل؛ شکری، امید، پاکدامن، شهلا (1398). تجربه آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران؛ فرا تحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی. دوره 7، شماره 1، 9-24.
صالحی نژاد، نسرین؛ درتارج، فریبرز؛ سیف، علی اکبر، فرخی، نورعلی (1397). اثر بخشی آموزش مبتنی بر نرمافزار چند رسانهای ساخت نقش ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانشآموزان دختر پایه هشتم. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، دوره 16، شماره 1، 9-22.
فتحی، فتانه؛ کردنوقانی، رسول؛ یعقوبی، ابوالقاسم و رشید، خسرو (1398). مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرمافزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کابرد در درس ریاضی و علوم در دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی. دوره 7 شماره 2، 65-76.
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت آموزشی دفتر برنامهریزی آموزش عالی (1399). نکتههای اساسی در حفظ کیفیت آموزشی دانشگاههای کشور در شرایط مقابله با کرونا. دفتر برنامهریزی آموزش عالی.
Al-Hazmi, A. (2016). Challenges presented by MERS corona virus, and SARS corona virus to global health. Saudi journal of biological sciences, 23 (4), 507-511.
Bender, L. (2020). Key Messages and Actions for COVID-19 Prevention and Control in Schools. Education UNICEF NYHQ.
Al-Rabiaah, A., Temsah, M. H., Al-Eyadhy, A. A., Hasan, G. M., Al-Zamil, F., Al-Subaie, S., & Somily, A. M. (2020). Middle East Respiratory Syndrome-Corona Virus (MERS-CoV) associated stress among medical students at a university teaching hospital in Saudi Arabia. Journal of infection and public health. 13 (5), 687-691.
Chen, C., Zhang, X. R., Ju, Z. Y., & He, W. F. (2020). Advances in the research of cytokine storm mechanism induced by Corona Virus Disease 2019 and the corresponding immunotherapies. Zhonghua shao shang za zhi= Zhonghua shaoshang zazhi= Chinese journal of burns, 36, E005-E005.
Kennedy, D. M. (2002). Dimensions of distance: A comparison of classroom education and distance education. Nurse Education Today, 22 (5), 409-416.
Liyanagunawardena, T. R., & Aboshady, O. A. (2018). Massive open online courses: a resource for health education in developing countries. Global health promotion, 25 (3), 74-76.
Maggio, L. A., Daley, B. J., Pratt, D, D., & Torre, D. M. (2018). Honoring Thyself in the Transition to Onlinee Teaching. Academic Medicline, 93 (8), 1129-1134.
Mayadas, A. F., Bourne, J., & Bacsich, P. (2009). Online education today. Science, 323 (5910), 85-89.
Wang, C., Pan, R., Wan, X., Tan, Y., Xu, L., Ho, C. S., & Ho, R. C. (2020). Immediate psychological responses and associated factors during the initial stage of the 2019 coronavirus disease (COVID-19) epidemic among the general population in China. International journal of environmental research and public health, 17 (5), 1729.
Weston, S., Frieman, M. B. (2020). Covid- 19: Knows, Unkowns, and Questions. Msphere, 5 (2).1-5. DOI: 10.1128/mSphere.00203-20.
Yang, H. Y., & Duan, G. C. (2020). Analysis on the epidemic factors for the corona virus disease. Zhonghua yu Fang yi xue za zhi [Chinese Journal of Preventive Medicine], 54, E021-E021.
Zhuang, Z., Zhao, S., Lin, Q., Cao, P., Lou, Y., Yang, L., & He, D. (2020). Preliminary estimation of the novel coronavirus disease (COVID-19) cases in Iran: A modelling analysis based on overseas cases and air travel data. International Journal of Infectious Diseases, 94, 29-31.