آراسته، ح. ر.، اسفندیاری، ت (1389). خصوصیسازی در آموزش عالی. نشاء علم. (1) 1، (20-11).
بازرگان، عباس و همکاران (1374). رویکرد مناسب ارزیابی درونی برای ارتقاء مستمر کیفیت گروههای آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی» مجله روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. دوره جدید، سال پنجم، شماره 2، صص 26-7.
بهروان، حسین (1389). جامعهشناسی سازمانی تحقیقات، علوم انسانی و اجتماعی در ایران- بررسی عوامل مؤثر بر انگیزه و توان تحقیق اعضای علمی علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه فردوس مشهد، رساله دکترا- دانشگاه تهران، علوم انسانی. 222176- علوم تربیتی.
پازارگادی، محمد و آزادی احمد آبادی، قاسم (1386). کیفیت و ارزیابی کیفیت در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، تهران، انتشارات بشری.
تنکابنی، محمد (1383). بررسی مقایسهای نظرات اعضای هیئت علمی درباره برنامه درسی رشتههای علوم انسانی و فنی مهندسی در دانشگاههای تهران و شهید بهشتی تهران، گزارش تحقیق، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه تهران.
حصاری، محمد (1393). بررسی ساختار مناسب برنامهریزی درسی در دانشگاه اصفهان، مجموعه مقالات همایش انجمن برنامهریزی درسی ایران، تهران، انتشارات سمت.
خسروی زاده، اسفندیا، زهره وندیان، کریم (1396). ارزیابی کیفیت خدمات گروه علوم ورزشی دانشگاه اراک بر اساس الگوی ترکیبی سروکوال، کانو و گسترش عملکرد کیفیت، فصلنامه پژوهش در ورزش تربیتی، شماره 12، ص 60- 37.
روشن، ا. ر (1392). بازار آموزش عالی، روزنامة دنیای اقتصاد، شمارة 2960، شانزدهم تیر، ص. 28.
سیلور، جی، ویلیام ام. الکساندر و آرتورجی. لوئیس (1372). برنامهریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر، ترجمه غلامرضا خوینژاد، تهران: انتشارات سمت با مشارکت انتشارات آستان قدس رضوی.
شهرکی، محمد رضا، ناروئی، مینا (1398). ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و رضایت دانشجویان مهندسی بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان)، فصلنامه آموزش مهندسی ایران، سال بیست و یکم، شماره، 82، تابستان 1398، صص. 9.
شیری، م.، نورالهی، ط (1391). تغییرات ساختار جمعیت و تقاضای اجتماعی آموزش عالی در ایران، مجلة بررسیهای آمار رسمی ایران، (23) 1، (102-83).
عباسی نیکو، م.، یاسینی، ع.، تابان، م.، پوراشرف، ی (1394). شناسایی عوامل تأثیرگذار در بازاریابی آموزش عالی در ایران (مطالعة موردی: مؤسسات غیرانتفاعی شهر اصفهان). همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیبهای فرهنگی، قم، مرکز تحقیقات و مطالعات اسلامی سروش.
علیزاده ثانی، م.، نجات، س (1394). بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعة موردی: شرکتهای زیر مجموعة وزارت نفت). نشریه مدیریت بازرگانی، 8. 1، (228 -205).
فاضلی، محمود و همکاران (1393). برنامه درسی: نظرگاهها، رویکردها و چشماندازها، تهران: انتشارات سمت.
کاویانی، حسن. نصر، احمدرضا (1395). سنتزپژوهی چالشهای برنامههای درسی آموزش عالی کشور در دهه اخیر و راهکارهای پیش رو. دو فصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی. 7(13، )7-36.
قنبر، اصغر. و تنکابنی، حسن (1372). بررسی ساختار نظام مدیریت پژوهش وزارت فرهنگ و آموزش عالی (و مؤسسات وابسته)، پژوهشهای تربیتی، شماره 5.
قویدل، ص.، فرجادی، غ.، رازقی، ح.، بدیعی، ح (1391). برآورد تقاضای آموزش عالی برای دورههای کارشناسی و کارشناسی ارشد در افق 1404، فصلنامة پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 63، (68-43).
منصوریان، ی (1386). گراندد تئوری چیست و چه کاربردی دارد. همایش اطلاعات و جامعة اطلاعاتی، اردیبهشت 1386، اصفهان.
میرفخرالدینی، س. ح.، ابراهیمزاده پزشکی، ا.، جلیلیان، ن (1392). ارائة مدلی جامع درجهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد)، دو فصلنامة مطالعات برنامهریزی آموزشی، ( 2)4، (36-5).
نجفی سیاهرودی، م.، علوی، س.، ابراهیمی، ا (1393). اثر هویتسازی برند بر اقدامهای ضدبرند با میانجیگری عشق به برند و حسادت به برند. نشریه مدیریت بازرگانی، ( 7) 3، (562 -5).
نیکخواه فخانی، زهرا (1398). تاکسنومی رضایت دانشجویان از کیفیت خدمات ارائه شده در مدیریت آموزشی دانشگاه بجنورد، فصلنامه فناوری آموزش، دوره: 14، شماره: 2.
Adams, J.N. (2006). Assessing college student perceptions of instructor customer service to student’s questionnaire: Assessment in higher education. J Assess Evalu High Educ, 31(5), 535-49.
Baldeston, J. (2000). Knowledge & University. Journal of Higher Education, 26(1), 28-46.
Barnett, R. (2009). Knowing and becoming in the higher education curriculum. Studies in higher education, 34(4), 429-440.
Chickering, A.W. and Gamson, Z.F. (2003). Seven Principles for Good Practice in Undergraduate Education. Retrieved from http://www.hcc.hawaii.edu: available from 2003/09/22.
Dumas, A, & Hanchans, S. (2010). How does job-traning increase from performance? The case of morocco. International Journal of Manpower, 31(5), 585-602.
Ebrahimi, A. Alavi, S. & Najafi Siahrodi, M. (2014). Examine the effect of brand benefits on brand satisfaction and loyalty (Case study: Pars Khazar brand). Quarterly Journal of Management Science of Iran, 9(35), 95-117. (Persian)
Gardiner, L.F. (1994). Redesigning Higher Education: Producing Dramatic Gains in Student Learning, ERIC Digests.
Johnstone, B. (1992). Learning Productive: A New Imperative for American Higher Education. Stark, J. & Others (1997), Program and Level Curriculum Development. Research in Higher Education.
Karydis, A., Komboli-Kodovazeniti, M., Hatzigeorgiou, D., & Panis V. (2001). Expectations and perceptions of Greek patients regarding the quality of dental health care. Int J Qual Health Care, 13(5), 409-16
Simoes, C. & Soares, A.M. (2010). Applying to higher education: information sources and choice Factors. Studies in Higher Education, 35(4), 371–389.
Tian, J., Wierzbicki, A.P., Ren, H., Nakamori, Y. (2006). A Study on Knowledge Creation Support in a Japanese Research Institute. Conference: Knowledge Science, Engineering and Management, First International Conference, Guilin, China.
Wiese, M., van Heerden, N., Jordaan, Y. & North, E. (2009). A marketing perspective on choice factors considered by South African first-year students in selecting a higher education institution, Southern African Business Review, 13(1), 39-60.
Woodhall. M. (1989). International experience of financial support for studentsGrants, Loans or Granduate Tax? Kogan page, londan, pp. 67.
Woodley, A. & Brennan, J. (2000). Higher Education and Graduate employment in the United kingdom, European Journal of Education, 35(2), PP. 239-49.
Zafiropoulos, C. (2007). Service Quality Assessment in a Greek Higher Education Institute. Journal of Business Economic and Management, 9, 33.