باقرپور، الهه سادات (1394). تاثبر روانشناختی اعضای هیات علمی بر رضایت دانشجو از طریق نقش واسط عواطف مثبت و قابلیت حل مسئله اعضای هیات علمی و عدالت درک شده دانشجو، پایاننامه کارشناسی ارشد، گروه مدیریت، دانشگاه فردوسی مشهد.
حسنپور، اکبر، نظری، کامران و اکبری، پیمان (1397). طراحی مدل عوامل مؤثر بر اخلاق حرفهای تدریس در دانشگاه پیام نور غرب کشور. نشریه جامعهشناسی آموزش وپرورش، شماره 6
خیاط مقدم، سعید، طباطبایی نسب، سیده مهدیه (1395). مولفههای اخلاق حرفهای در مدیریت، نشریه اخلاق در علوم رفتاری، دوره 11، شماره 1
دهخدا، علی اکبر (1357). لغتنامه دهخدا، انتشارات دانشگاه تهران.
رستگارپور، حسن، موحدی، فائزه، برخورداری، زینب (1395). مسئولیتهای اخلاقی در حوزه فناوری و طراحی یادگیری. فصلنامه تعامل انسان و اطلاعات جلد 2 شماره ص 63-52.
سلاجقه، آزیتا و صفری، ثنا (1394). رابطۀ اخلاق حرفهای با عملکرد استادان دانشگاه. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری،10(3).
شریفی، محمد، فتح آبادی، جلیل، شکری، امید، پاکدامن، شهلا (1398). تجربه آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فراتحلیل اثر بخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری، فصلنامه علمی پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، سال هفتم، شماره اول.
فرمهینی فراهانی، محسن، اشرفی، فاطمه (1393). اصول اخلاق حرفهای در نهج البلاغه. پژوهشنامه علوی سال پنجم، بهار و تابستان، شماره9.
صبحی قراملکی، ناصر (1394). اخلاق حرفهای در آموزش دانشجو، کنفرانس ملی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی
Almseidein, T, A, Musa, Klaif. Mahasneh, O. (2020). Awareness of Ethical Issues when using an e- Learning System, International Journal of Advanced Computer Science and Applications, Vol. 11, No. 1, 2020
Anderson, B. & Simpson, M. (2007). Ethical Issues in online Education.
Ali, M., & Ahmed, M. (2018). Determinants of Students' Loyalty to University: A Service-Based Approach. Available at SSRN 3261753
Farmahini, M.F., & Farmahini, F.F. (2013). The study on professional ethics components among faculty members in the Engineering. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 116, 2085 – 2089.
Kabilan, M.K. (2014). Teacher for e-Learning. Penang, Malaysia: Wawasan Open University.
Koonmee, K. et al. (2010). Ethics institutionalization, quality of work life and employee job-related outcomes: A survey of human resource managers in Thailand. Journal of Business Research.
Mohammadi, Aeen, Mojtahedzadeh, Rita, Asadzandi, Shadi, Rashidi, Hamed. (2020). Devising ethical codes for e-contents in e-learning, Published online 2020 Mar 2. doi: 10.34171/mjiri.34.14
Ng. Alvin, F.S.S.,Vighnarajah., and Chuah, K.M. (2017). Ethical conduct of e-teachers in online learning community. Pakistan Journal of Distance and Online Learning, 3(2), 01-12
Sobhani Nejad M, Najafi H, Jafari Harandi, Farmahini Farahani. (2015). Teaching Professional Ethic Components from the Viewpoint of Students; Qom University of Medical Sciences, Bimonthly of Education Strategies in Medical Sciences Volume 7, Issue 6, 2015
Toprak, E., Ozkanal, B., Aydin, S., & Kaya, S. (2010). Ethics in E-Learning. Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET, 9(2), 78-8