احمدی، ر.، احمدی، غ. و زامیاد، گ (1391). بررسی و تبیین عوامل موثر در پذیرش و کاربرد سیستمهای یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان یادگیری الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران، مجله پژوهش در نظامهای آموزشی، 6 (19)، 126-101.
پورکریمی، ج.، و علیمردانی، ز (1399). تحلیل پدیدارشناختی عوامل موثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی، فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، (3)8، 35.
جعفرزاده، م.ر. و باشکوه، ا (1397). تحلیلی بر موانع استفاده از ابزارها و فناوریهای آموزش در نظام آموزش عالی الکترونیکی ایران، مجله پژوهش در نظامهای آموزشی، 12، (42)، 120-97.
سرمدی، م.ر (1396)، ارائه مدل علی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور)، فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، (4)4، 49.
صنایعی، ع. و سلیمیان، ح (1391). تحلیل عوامل موثر بر پذیرش آموزش مجازی با تاکید بر عوامل درونی، نشریه علمی پژوهشی فناوری آموزش 4 (7)، 270-261.
طبرسا، غ. و نظرپوری، ا (1393). بررسی عوامل موثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی (ELS) براساس مدل پذیرش فناوری (TAM)، نشریه فناوری آموزش، 9 (2)، 130-123.
خندقی، م. ا. و کاظمی قره چی، م (1392). تاثیر نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی بر مشارکت آنان در محیط آموزش الکترونیکی، مجله پژوهش در نظامهای آموزشی، 7(21)، 154-133.
Abdullah, F. & Ward, R. (2016). Developing ageneral extended technology acceptance model for e-learning (GETAMEL) by analyzing commonly used external factors. Computers in Human Behavior, 56, 238-256.
Alsabawy, A. Y., Cater-steel, A. & Soar, J. (2016). Determinants of perceived usefulness of e-learning systems. Computers in Human Behavior Journal. 64: 843-858.
Arbaugh, J. (2000). Virtual classroom characteristics and student satisfaction with internet- based MBA courses. Journal of management education. 24(1): 32-54.
Bolliger, D. U., Supanakorn, S., & Boggs, C. (2010). Impact of podcasting on student motivation in the online learning environment. Computers & Education. 55(2), 714-722.
Bhuasiri, W., Xaymoungkhoun, O., Zo, H., Rho, J., & Ciganek, A.P. (2012). Critical success factors for e-learning in developing countries: Acomparative analysis between ICT experts and faculty. Computers& Education Journal. 58, 843-855.
Chang, CH-T., Hajiyev, J., & SU, CH-R. (2017). Examining the students’ behavioral intention to use e-learning in Azerbaijan? The general extended technology acceptance model for e-learning approach. Computers & Education Journal.111, 128-143.
Cidral, W. A., Oliveira, T., Felice, M., & Aparicio, M. (2017). E-learning success determinants: Brazilian empirical study. Computers & Education Journal. 1-18.
Compeau, D. R., & Higgins, C.A. (1995). Computer self-efficacy: Development of ameasure and initial test. MIS Quarterly. 19, 189-211.
Clark, R. C., & Mayer, R.E. (2011). E-Learning and the Science of Instruction: Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning. John Wiley & Sons.
Crawford, J., Butler-Henderson, K., Rudolph, J., & Glowatz, M. (2020). COVID-19: 20 countries' higher education intra-period digital pedagogy responses. Journal of Applied Teaching and Learning (JALT). 3(1).
Cucinotta, D., & Vanelli, M. (2020). WHO declares COVID-19 a pandemic. Acta Bio-Medica: Atenei Parmensis. 91(1), 157-160.
Davis, F.D. (1989). Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology. MIS Quarterly. 13(3), 319-340.
Fagan, H.M., & Neil, S. (2004). An empirical investigation into the relationship between computer self-efficacy, anxiety, experience, support and usage. The Journal of computer Information Systems. 44 (20), 95-104.
Gefen, D. (2003). TAM for just plain habit: A look at experienced online shoppers. Journal of End user computing. 15(3), 1-130.
Hassanzadeh, A., Kanaani, F., & Elahi, S. (2012). Amodel for measuring e-learning systems success in universities. Expert systems with applications journal. 39, 10959-10966.
Holsapple, C., & Lee-Post, A. (2006). Defining, Assessing, and promoting e-learning success: An Information systems perspective. Decision Sciences Journal of Innovative Education. 4(1), 67-85.
Huang, YM., Huang, YM., Huang, SH., & Lin, YT. (2012). Aubiquitous English vocabulary learning system: Evidence of active/passive attitudes VS. Usefulness/ ease -of-use. Computers & Education. 58(1), 82-273.
Kaur, G. (2020). Digital Life: Boon or bane in teaching sector on COVID-19. CLIO an Annual Interdisciplinary Journal of History. 6(6), 416-427.
Lien, N.H. & Kao, S.L. (2008.). The Effects of Service Quality Dimensions on Customer Satisfaction Across Different Service Types: Alternative Differentiation As a Moderator. Advances in Consumer Research, 35, 522-526.
Sun, P., Tasi, R.J., Finger, G., Chen Y. & Yeh, D. (2008). What divers asuccessful e-learning? An Empirical investigation of the critical factors influencing learner satisfaction. (ELSEVIER) Computers & Education Journal. 50,1183-12020.
Rodica, M., & Anca, A (2008). Knowledge Management in E-Learning Systems. Revista Informatica Economic journal. 2 (46), 60-65.
Romirez- Correa, P.E., Rondan- cataluna, F., & Arenas- Gaitan, J.(2017). Moderating effect of learning styles on alearning management system’s success. Telematics and informatics journal. 34, 272-286.
Selim, H.M. (2003). An empirical investigation of students acceptance of course websites. Computers & Education. 40: 343-360.
Shook, C.L., Priem, R.L., & Mc Gee, J.E. (2003). “Venture creation and the entreprisig individual: review and synthesis”. Journal of Management. 29, 379-399.
Strother, JB. (2002). An Assessment of the effectiveness of e-learning in corporate training programs. The International Review of Research in open and distributed learning. 3(1), 1-17.
Toquero, C.M. (2020). Challenges and opportunities for higher education amid the COVID-19 pandemic: The Philippine context. Pedagogical Research. 5(4).
Wan, T., & Neng, T.N.H. (2011). The Effects of E-Learning system service Quality and users’ Acceptance on organizational learning. International Journal of Business and Information. 6(2), 204-225.