با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی یک فصلنامه با داوری دوسو ناشناس است که مقالات با کیفیت بالا را در موضوعات و محور‌های روان‌شناسی شناختی و یادگیری آموزشگاهی، منتشر می‌کند. نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی از اصول و معیارهای کمیته اخلاق نشر (COPE) پیروی می نماید. همه مقالات ارسالی توسط نرم افزار مشابهت یاب همیاب بررسی می شوند تا از اصالت آنها اطمینان حاصل شود و پس از آن توسط داوران معتبر و مجرب به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرند. در این نشریه مقالات  پژوهشی، مروری، ترویجی، در محورهای موضوعی نشریه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

نشریه علمی و پژوهشی پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی  از سال 1391 موفق به  اخذ مجوز انتشار به شماره 271102/3 مورخ 24/12/1390 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. و فعالیت رسمی خود را در عرصه مطبوعات آغاز کرد. این نشریه از اولین شماره با رتبه علمی و پژوهشی منتشر می شود. و با دریافت مقالات مرتبط در زمینه تخصصی حقوق مدنی و داوری آنها در سطح علمی- پژوهشی تلاش می نماید. دبیرخانه این فصلنامه در حال حاضر در دانشگاه پیام نور ـ سازمان مرکزی  قرار دارد و کلیه فرایند های دریافت تا چاپ مقالات در این دانشگاه انجام می شود.

 

سیاست‌های مالی نشریه

هزینه‌های پردازش مقاله

بر اساس دستورالعمل پنجاه و یکمین نشست هیأت امنای دانشگاه پیام نور مورخ 97/10/24، برای بررسی، داوری و چاپ مقالات در نشریه، هزینه دریافت خواهد شد. پرداخت صرفاً از طریق مرورگر موزیلا فایرفاکس (Mozilla Firefox) امکان‌پذیر می‌باشد.

  • هزینه دریافتی هنگام ارسال به داور: 3/000/000 ریال معادل سیصد هزار تومان
  • هزینه انتشار مقالات پذیرش شده: 3/000/000 ریال معادل سیصد هزار تومان

 

هزینه اشتراک

نشریه  پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی به عنوان یک مجله الکترونیکی با دسترسی آزاد منتشر می‌شود، بنابراین هیچ هزینه اشتراکی برای مخاطبان وجود ندارد.

 

سیاست‌های دسترسی باز

نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، یک دوفصلنامه با دسترسی باز است به این معنی که دسترسی به تمامی مقالات این نشریه آزاد و رایگان است و مقالات بلافاصله پس از انتشار در وبسایت نشریه قابل دسترس خواهند بود. نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی تحت شرایط و معیارهای مجوز  Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC-BY 4.0) منتشر می‌شود و دارندگان مجوز فقط در صورت استناد به مقاله منتشر شده اصلی می‌توانند آثار را کپی، توزیع، نمایش و ایجاد کنند.

در این نشریه نویسندگان تمامی حقوق (کپی رایت) را برای محتوای مقالات به طور نامحدود حفظ می نمایند.

    


سیاست‌های انتشار

نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، در تمامی فرایندهای بررسی و انتشار مقالات، پیرو کمیته اخلاق نشر (COPE)  است و مطابق با قوانین اخلاقی با بالاترین استانداردهای اخلاقی مطابقت دارد.


اطلاعات تماس