احمدی، پروین (1390). طراحی و سازمان دهی محتوای برنامه درسی: رویکرد بین رشتهای در برنامه درسی تلفیقی. تهران: نشر آییژ.
احمدیان چاشمی، سانا، رستگارپور، حسن و موسوی، یعقوب (1391). تاثیر الگوی راهبرد آموزشی تکلیفمحور مریل بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی. فصلنامه مهندسی آموزشی، سال اول، شماره اول، 1-8.
حاتمی، حجت (1393). مقایسه اثربخشی روشهای تدریس سنتی و تلفیقی تربیت بدنی بر یادگیری درس علوم تجربی و توسعه مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر مقطع دوم راهنمایی. رساله دکتری. دانشگاه علوم تحقیقات تهران، دانشکده علوم انسانی.
حاجی رستملو، حوریه، امیرتاش، علی محمد و صفانیا، علی محمد (1395). تاثیر دو روش تدریس سنتی و تلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی و مهارتهای بنیادی دانشآموزان دختر پایه دوم ابتدایی. فصلنامه پویش در آموزش علوم تربیتی و مشاوره، دوره دوم، شماره 5، 1-12.
دهقان زاده، حجت و دهقان زاده، حسین (1396). ارزیابی نرمافزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدایی بر اساس عناصر انگیرش درونی. فصلنامه روانشناسی تربیتی، سال سیزدهم، شماره 45، 1-25.
دهقان زاده، حسین، علی آبادی، خدیجه و دهقان زاده، حجت (1395). تدوین چهارجوب طراحی بازیهای رایانهای آموزش موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم. مجله پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، سال چهارم، شماره 13، 1-18.
سیف، علی اکبر (1395). روانشناسی پرورشی نوین (روانشناسی یادگیری و آموزش). تهران: نشردوران.
سیف، علی اکبر (1395). اندازهگیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی. تهران: نشر دوران.
صالحی نژاد، نسرین، درتاج، فریبرز، سیف، علی اکبر و فرخی، نورعلی (1396). اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر نرمافزار چندرسانهای ساخت نقشه ذهنی بر مهارتهای شناختی درس علوم در دانشآموزان دختر پایه هشتم. پژوهش در نظام آموزشی، دوره 11، شماره 38، 1-18.
صفاریان، سعید، فلاح، وحید و میرحسینی، سید حمزه (1389). مقایسه تاثیر آموزش به کمک نرمافزار آموزشی و روش تدریس سنتی بر یادگیری درس ریاضی. نشریه فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی. دوره 1، شماره 2، 1-15.
طاهری، مجید، عباسی، محمود، محمدی، مهری، محمدبیگی، ابوالفضل، جوکار، ابوالفضل، مختاری، محسن و الماسی حشیانی، امیر (1395). مقایسه دو رویکرد سخنرانی و یادگیری الکترونیکی بر یادگیری شناختی بر اساس نظریه بلوم. مجله دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دوره 24، شماره6، 1-10.
عسگری، اکرم و عسگری، محسن (1395). تاثیر کاربرد نرمافزارهای آموزشی (چندرسانهای آموزشی) بر یادگیری و یادسپاری درس ریاضی دوره ابتدایی. دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی.
قاسمی سامنی، متین و فلاحی، مریم (1394). اثربخشی نرمافزارهای آموزشی بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان درس ریاضی. اولین همایش ملی روانشناسی، علوم تربیتی و آسیبشناسی جامعه.
کرمی، زهرا (1388). ICT آموزش موضوعات درسی. ماهنامه آموزشی رشد مدرسه فردا، 6، 32-42.
محمودیان هریس، علی، حامد سلیم پور، فرهاد طاهری مقدم و شاهین هریسچیان (1394). مطالعه تاثیر استفاده از نرمافزار در امر آموزش درس علوم تجربی، بر پارامترهای مهارت، یادگیری و تعامل دانشآموزان، دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، تهران، مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی، موسسه آموزش عالی مهر اروند، مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار.
مسعودی، صدیقه و شفیع زاده، حمید (1395). اثربخشی نرمافزارهای درسی دانشآموزان در میزان یادگیری دانشآموزان مقطع ششم ابتدایی. فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، شماره 4، 1-20.
نوروزی، داریوش، ضامنی، فرشید و شرف زاده، سهیلا (1393). تاثیر به کارگیری نرمافزار آموزشی بر یادگیری فعال دانشآموزان در درس ریاضی (با رویکرد ساختنگرایی). فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی. سال چهارم، شماره سوم، 5-23.
واشیان، حسین (1395). ارتباط دو سویه ریاضی با سایر علوم. کنفرانس آموزش ریاضی ایران. دوره 6، 1-10.
Alan, C.K. Cheung a, Robert E. Slavin, b (2013). The Chinese University of Hong Kong, Department of Educational Administration and Policy, Shatin, Hong Kong b Johns Hopkins University, The Center for Research and Reform in Education, United States Educational Research Review, 9 , 88–113.
Blummer, B. (2008). Digital literacy practies among youth populations: A review of the literature. Education Libraries, 31(1), 38-45.
Atiyah, J. M., Sherbiny, M. El., & Guirguis, K. S. (2015). Evaluation of E-Learning Program versus Traditional Education Instruction for Undergraduate. International Journal of Advanced Research in Science, Engineering and Technology Vol. 2, Issue 7, 123-135/
Hadjerrouit, S. (2010). Developing web-based learning resources in school education: A user-centered approach.
Interdisciplinary Journal of E-Learning and Learning Objects, 6, 115-135.
Hraste, M., Giorgio, A. D., Jelaska, P. M., Padulo, J., Granic, I. (2018). When mathematics meets physical activity in the school-aged child: The effect of an integrated motor and cognitive approach to learning geometry. PLoS One, 13(8), 115-224.
Hraste, M., Giorgio, A. D., Jelaska, P. M., Padulo, J., Granic, I. (2018). When mathematics meets physical activity in the school-aged child: The effect of an integrated motor and cognitive approach to learning geometry. PLoS One, 13(8), 115-224.
Jaschik, S. (2010).
Educause constituent groups online and face to face discussions on topics of interest. Retrieved from
http://www.-educause.edu.
Karamustafaoglu, S. (2010). Evaluating the Science Activities Based On Multiple Intelligence Theory. Journal of Turkish Science Education, 7(1), 3-12.
Lee, Y., Hsiao, C., & Ho, C. H. (2014). The effects of various multimedia instructional materials on students’ learning responses and outcomes: A comparative experimental study. Computers in Human Behavior, 40, 119–132. doi:10.1016/j.chb.2014.07.041.
Lessani, A., Yunus, A. S., & Bakar, K . B. A. (2017). Comparison of New mathematics teaching methods with traditional method. Journal of Social Scienca, 3(2), 1285-1297.
Mahayukti, G. A. (2018). The effectiveness of mathematics software aided learning tool with performance assessment on student independence and student learning outcomes.
Journal of Physics: Conference Series, 1040(1): International Conference on Mathematics and Natural Sciences, DOI: 10.1088/1742-6596/1040/1/012029.
Nielsen, D. L. (2012). Effect of active learning theory on the motivation of school blindness and low vision in Texas.
LID Academy - 2012 Texas Active Learning Conference, TX, June (19-20). Retrieved from
http://www.-tsbvi.edu.
Randel, B., Beesley, A. D., Apthorp, H., Clark, T. F., Wang , X., Cicchinelli, L. F., et al. (2011). Classroom assessment for student learning: Impact on elementary school mathematics in the central region. National Center for Education Evaluation and Regional Assistance (NCEE): U.S. Department of Education. Retrieved from http://ies.ed.-gov/ncee/edlabs/regions/central/pdf/REL_20114005.pdf.
Sedrakyan, G., Malmberg, J., Verbert, K., Jarvela, S., Kirschner, P. A. (2018). Linking learning behavior analytics and learning science concepts: Designing a learning analytics dashboard for feedback to support learning regulation. Computer in Human Behavior, 6, 222-234.
Witte, K. De, Haelemans, C., & Rogge, N. (2015). The effectiveness of a computer-assisted math learning program. Journal of Computer Assisted Learning, 31(4), 314-329.