پوررحیمی مرنی، مریم، احدی، حسن، عسگری، پرویز و بختیارپور، سعید (1394). اثربخشی برنامه تابآوری پنسیلوانیا بر راهبردهای مقابلهای، کیفیت زندگی و خوشبینی دانشجویان. دستاوردهای روانشناسی بالینی، 1 (1)، 40-25.
شکری، امید، گشتاسبی، زهرا، شریفی، مسعود، فتح آبادی، جلیل و رحیمی نژاد، پیمان (1395). اثربخشی برنامة بازآموزی اسنادی بر راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان و تابآوری تحصیلی دانشجویان. پژوهشنامه روانشناسی مثبت، 2 (2)، 66-51.
طولابی، سعید، حسن آبادی، حمیدرضا، ایزانلو، بلال و رحیمی نژاد، پیمان (1396). اثربخشی آموزش برنامه بازآموزی اسنادی بر ارزیابیهای شناختی و رفتارهای پیشرفت دانشجویان. مجله روانشناسی شناختی، ۵ (۳)، 60-51.
غلامی، سمیه، واحدی، شهرام (۱۳۹۴). اثربخشی آموزش برنامه تابآوری پن بر تنظیم شناختی هیجان افراد افسرده. مجله پزشکی ارومیه، ۲۶ (۱۲)، 1027-1019.
گشتاسبی، زهرا؛ شکری، امید؛ فتحآبادی، جلیل و شریفی، مسعود (1396). تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان. فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 4 (شماره 16)، 38-23.
نیازی، محسن، بهرامی ولی، سخایی، ایوب، حسینی زاده آرانی، سید سعید (1396). فراتحلیل تأثیر مشارکت اجتماعی بر میزان آگاهی از حقوق شهروندی. ۱ ۲ (۴) :۱۷-۴۵.
Bohane, L., Maguire, N., & Richardson, T. (2017). Resilients, overcontrollers and undercontrollers: A systematic review of the utility of a personality typology method in understanding adult mental health problems. Clinical Psychology Review, 57, 75–92.
Brunwasser, S. M., & Gillham, J. E. (2018). Identifying moderators of response to the Penn Resiliency Program: A synthesis study. Prevention Science, 19 (S1), 38–48.
Cardemil, E. V., Reivich, K. J., Beevers, C. G., Seligman, M. E. P., & James, J. (2007). The prevention of depressive symptoms in low-income, minority children: Two-year follow-up. Behavior Research and Therapy, 45 (2), 313–327.
Chaplin, T. M., Gillham, J. E., Reivich, K., Elkon, A. G. L., Samuels, B., Freres, D. R., … Seligman, M. E. P. (2006). Depression prevention for early adolescent girls. The Journal of Early Adolescence, 26 (1), 110–126.
Cutuli, J. J., Chaplin, T. M., Gillham, J. E., Reivich, K. J., & Seligman, M. E. P. (2006). Preventing co-occurring depression symptoms in adolescents with conduct problems: The Penn Resiliency Program. Annals of the New York Academy of Sciences, 1094 (1), 282–286.
Gillham, J. E., & Reivich, K. J. (1999). Prevention of depressive symptoms in schoolchildren: A research update. Psychological Science, 10 (5), 461–462.
Gillham, J. E., Reivich, K. J., Freres, D. R., Chaplin, T. M., Shatté, A. J., Samuels, B., … Seligman, M. E. P. (2007). School-based prevention of depressive symptoms: A randomized controlled study of the effectiveness and specificity of the Penn Resiliency Program. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 75 (1), 9–19.
Jungaberle, H., Thal, S., Zeuch, A., Rougemont-Bücking, A., von Heyden, M., Aicher, H., & Scheidegger, M. (in press). Positive psychology in the investigation of psychedelics and entactogens: A critical review. Neuropharmacology.
Ng, R., Chahine, S., Lanting, B., & Howard, J. (in press). Unpacking the Literature on Stress and Resiliency: A Narrative Review Focused on Learners in the Operating Room. Journal of Surgical Education.
Pattison, C., & Lynd-Stevenson, R. M. (2001). The Prevention of Depressive Symptoms in Children: The Immediate and Long-term Outcomes of a School-based Program. Behavior Change, 18 (02), 92–102.
Peng, L., Li, M., Zuo, X., Miao, Y., Chen, L., Yu, Y., … Wang, T. (2014). Application of the Pennsylvania resilience training program on medical students. Personality and Individual Differences, 61–62, 47–51.
Peterson, C., Park, N., & Castro, C. A. (2011). Assessment for the U. S. Army Comprehensive Soldier Fitness program: The Global Assessment Tool. American Psychologist, 66 (1), 10-18.
Pigott, T. (2011). Advances in Meta-Analysis. Springer New York Dordrecht Heidelberg London.
Quayle, D., Dziurawiec, S., Roberts, C., Kane, R., & Ebsworthy, G. (2001). The Effect of an Optimism and Lifeskills Program on Depressive Symptoms in Preadolescence. Behavior Change, 18 (04), 194–203.
Roberts, C., Kane, R., Bishop, B., Matthews, H., & Thomson, H. (2004). The Prevention of Depressive Symptoms in Rural School Children: A Follow-up Study. International Journal of Mental Health Promotion, 6 (3), 4–16.
Roberts, C., Kane, R., Thomson, H., Bishop, B., & Hart, B. (2003). The prevention of depressive symptoms in rural school children: A randomized controlled trial. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 71 (3), 622–628.
Sankaranarayanan, A., & Cycil, C. (2014). Resiliency training in Indian children: A pilot investigation of the Penn Resiliency Program. International Journal of Environmental Research and Public Health, 11 (4), 4125–4139.
Steinhardt, M., & Dolbier, C. (2008). Evaluation of a resilience intervention to enhance coping strategies and protective factors and decrease symptomatology. Journal of American College Health, 56 (4), 445–453.
Tak, Y. R., Lichtwarck-Aschoff, A., Gillham, J. E., Van Zundert, R. M. P., & Engels, R. C. M. E. (2016). Universal School-Based Depression Prevention ‘Op Volle Kracht’: a Longitudinal Cluster Randomized Controlled Trial. Journal of Abnormal Child Psychology, 44 (5), 949–961.
Vahedi, S., Gargari, R., & Gholami, S. (2016). Effect of the Penn resiliency program on student with emotional problems. International Journal of Educational and Psychological Researches, 2 (3), 145.
Wood, A. M., & Tarrier, N. (2010). Positive clinical psychology: A new vision and strategy for integrated research and practice. Journal of Clinical Psychology Review, 30, 819-829.