با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی یک فصلنامه با داوری دوسو ناشناس است که مقالات با کیفیت بالا را در موضوعات و محور‌های روان‌شناسی شناختی و یادگیری آموزشگاهی، منتشر می‌کند (به صفحه اهداف و چشم اندازهای نشریه مراجعه کنید). این نشریه توسط دانشگاه پیام نور منتشر می‌شود. نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی از اصول و معیارهای کمیته اخلاق نشر (COPE) پیروی می نماید و به بالاترین استانداردهای اخلاقی بر اساس قوانین اخلاقی پایبند است. همه مقالات ارسالی توسط نرم افزار مشابهت یاب همیاب بررسی می شوند تا از اصالت آنها اطمینان حاصل شود و پس از آن توسط داوران معتبر و مجرب به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرند. در این نشریه مقالات  پژوهشی، مروری، ترویجی، در محورهای موضوعی نشریه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

نشریه علمی و پژوهشی پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی  از سال 1391 موفق به  اخذ مجوز انتشار به شماره 271102/3 مورخ 24/12/1390 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. و فعالیت رسمی خود را در عرصه مطبوعات در همان سال آغاز کرد. دبیرخانه این فصلنامه در حال حاضر در دانشگاه پیام نور ـ استان فارس قرار دارد و کلیه فرایند های دریافت تا چاپ مقالات در این دانشگاه انجام می شود.

این نشریه طبق نامه شماره 3/18/244709 مورخ 93/12/24وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شماره 4 موفق به دریافت مجوز علمی- پژوهشی از وزارت علوم گردید و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC جزو نشریات دارای ضریب تاثیر شناخته شده و در این پایگاه نمایه گردید.

در حال حاضر ضریب تاثیر این نشریه در این پایگاه ISC= 0.947 است.  (ISSN:3060-6497)

و مقالات آن از طریق پایگاه های noormags، ISC ، magiran  و Google Scholar قابل دسترسی می باشد.

کپی‌رایت و لایسنس

2023, by the author(s). Published by Payame Noor University, Tehran, Iran

This is an open access article under the CC BY 4.0 license (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/).

نویسنده/نویسندگان با اختیار و آگاهی کامل، کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به انتشار این مقاله را به آن نشریه و انتشارات دانشگاه پیام نور واگذار می‌نماید/می‌نمایند و نشریه در انتشار مقاله به صورت چاپی، برخط، لوح فشرده، نمایه­ های بین‌المللی و داخلی اختیار تام دارد و منافع مادی احتمالی متعلق به نشریه و  ناشر است. این حق تنها با رد انتشار مقاله در نشریه یا انصراف نویسنده/نویسندگان از ادامه همکاری تا قبل از تعیین تکلیف قطعی مقاله سلب خواهد شد.

سیاست‌های مالی نشریه

هزینه‌های پردازش مقاله

بر اساس دستورالعمل پنجاه و یکمین نشست هیأت امنای دانشگاه پیام نور مورخ 97/10/24، برای بررسی، داوری و چاپ مقالات در نشریه، هزینه دریافت خواهد شد.

  • هزینه دریافتی هنگام ارسال به داور: 3/000/000 ریال معادل سیصد هزار تومان
  • هزینه انتشار مقالات پذیرش شده: 3/000/000 ریال معادل سیصد هزار تومان
هزینه اشتراک

نشریه  پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی به عنوان یک مجله الکترونیکی با دسترسی آزاد منتشر می‌شود، بنابراین هیچ هزینه اشتراکی برای مخاطبان وجود ندارد.

سیاست‌های دسترسی باز

نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، یک دوفصلنامه با دسترسی باز است به این معنی که دسترسی به تمامی مقالات این نشریه آزاد و رایگان است و مقالات بلافاصله پس از انتشار در وبسایت نشریه قابل دسترس خواهند بود. نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی تحت شرایط و معیارهای مجوز  Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC-BY 4.0) منتشر می‌شود و دارندگان مجوز فقط در صورت استناد به مقاله منتشر شده اصلی می‌توانند آثار را کپی، توزیع، نمایش و استفاده کنند.

   


سیاست‌های انتشار

نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، در تمامی فرایندهای بررسی و انتشار مقالات، پیرو کمیته اخلاق نشر (COPE)  است و مطابق با قوانین اخلاقی با بالاترین استانداردهای اخلاقی مطابقت دارد.


اطلاعات تماس
  • عنوان نشریهپژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
  • صاحب امتیاز و ناشردانشگاه پیام‌نور
  • دوره انتشار: فصلنامه
  • نوع مقاله: مقاله پژوهشی
  • زبان نشریه: فارسی/ چکیده انگلیسی 
  • روش داوریدوسو ناشناس
  • نوع انتشار: آنلاین
  • هزینه بررسی مقالاتدارد
  • نوع دسترسیدسترسی باز به متن مقالات
  • نوع مجوزAttribution 4.0 International (CC BY 4.0)
  • مقابله با پلاجیاریسم: مشابهت یاب همیاب
  • وبسایت نشریه: https://etl.journals.pnu.ac.ir/
  • ایمیل نشریه: etl.journalpnu@gmail.com,  etl.journal@pnu.ac.ir 
  •