پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی یک فصلنامه با داوری دوسو ناشناس است که مقالات با کیفیت بالا را در موضوعات و محورهای روانشناسی شناختی و یادگیری آموزشگاهی، منتشر میکند (به صفحه اهداف و چشم اندازهای نشریه مراجعه کنید). این نشریه توسط دانشگاه پیام نور منتشر میشود. نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی از اصول و معیارهای کمیته اخلاق نشر (COPE) پیروی می نماید و به بالاترین استانداردهای اخلاقی بر اساس قوانین اخلاقی پایبند است. همه مقالات ارسالی توسط نرم افزار مشابهت یاب همیاب بررسی می شوند تا از اصالت آنها اطمینان حاصل شود و پس از آن توسط داوران معتبر و مجرب به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرند. در این نشریه مقالات پژوهشی، مروری، ترویجی، در محورهای موضوعی نشریه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نشریه علمی و پژوهشی پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی از سال 1391 موفق به اخذ مجوز انتشار به شماره 271102/3 مورخ 24/12/1390 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. و فعالیت رسمی خود را در عرصه مطبوعات در همان سال آغاز کرد. دبیرخانه این فصلنامه در حال حاضر در دانشگاه پیام نور ـ استان فارس قرار دارد و کلیه فرایند های دریافت تا چاپ مقالات در این دانشگاه انجام می شود.
این نشریه طبق نامه شماره 3/18/244709 مورخ 93/12/24وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شماره 4 موفق به دریافت مجوز علمی- پژوهشی از وزارت علوم گردید و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC جزو نشریات دارای ضریب تاثیر شناخته شده و در این پایگاه نمایه گردید.
در حال حاضر ضریب تاثیر این نشریه در این پایگاه ISC= 0.947 است. (ISSN:3060-6497)
و مقالات آن از طریق پایگاه های noormags، ISC ، magiran و Google Scholar قابل دسترسی می باشد.
2023, by the author(s). Published by Payame Noor University, Tehran, Iran
This is an open access article under the CC BY 4.0 license (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/).
نویسنده/نویسندگان با اختیار و آگاهی کامل، کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به انتشار این مقاله را به آن نشریه و انتشارات دانشگاه پیام نور واگذار مینماید/مینمایند و نشریه در انتشار مقاله به صورت چاپی، برخط، لوح فشرده، نمایه های بینالمللی و داخلی اختیار تام دارد و منافع مادی احتمالی متعلق به نشریه و ناشر است. این حق تنها با رد انتشار مقاله در نشریه یا انصراف نویسنده/نویسندگان از ادامه همکاری تا قبل از تعیین تکلیف قطعی مقاله سلب خواهد شد.
سیاستهای مالی نشریه
هزینههای پردازش مقاله
بر اساس دستورالعمل پنجاه و یکمین نشست هیأت امنای دانشگاه پیام نور مورخ 97/10/24، برای بررسی، داوری و چاپ مقالات در نشریه، هزینه دریافت خواهد شد. پرداخت صرفاً از طریق مرورگر موزیلا فایرفاکس (Mozilla Firefox) امکانپذیر میباشد.
- هزینه دریافتی هنگام ارسال به داور: 3/000/000 ریال معادل سیصد هزار تومان
- هزینه انتشار مقالات پذیرش شده: 3/000/000 ریال معادل سیصد هزار تومان
هزینه اشتراک
نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی به عنوان یک مجله الکترونیکی با دسترسی آزاد منتشر میشود، بنابراین هیچ هزینه اشتراکی برای مخاطبان وجود ندارد.
سیاستهای دسترسی باز
نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، یک دوفصلنامه با دسترسی باز است به این معنی که دسترسی به تمامی مقالات این نشریه آزاد و رایگان است و مقالات بلافاصله پس از انتشار در وبسایت نشریه قابل دسترس خواهند بود. نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی تحت شرایط و معیارهای مجوز Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC-BY 4.0) منتشر میشود و دارندگان مجوز فقط در صورت استناد به مقاله منتشر شده اصلی میتوانند آثار را کپی، توزیع، نمایش و ایجاد کنند.
در این نشریه نویسندگان تمامی حقوق (کپی رایت) را برای محتوای مقالات به طور نامحدود حفظ می نمایند.
سیاستهای انتشار
نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، در تمامی فرایندهای بررسی و انتشار مقالات، پیرو کمیته اخلاق نشر (COPE) است و مطابق با قوانین اخلاقی با بالاترین استانداردهای اخلاقی مطابقت دارد.
اطلاعات تماس
- عنوان نشریه: پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
- صاحب امتیاز و ناشر: دانشگاه پیامنور
- دوره انتشار: فصلنامه
- نوع مقاله: مقاله پژوهشی
- زبان نشریه: فارسی/ چکیده انگلیسی
- روش داوری: دوسو ناشناس
- نوع انتشار: آنلاین
- هزینه بررسی مقالات: دارد
- نوع دسترسی: دسترسی باز به متن مقالات
- نوع مجوز: Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
- مقابله با پلاجیاریسم: مشابهت یاب همیاب
- وبسایت نشریه: https://etl.journals.pnu.ac.ir/
- ایمیل نشریه: etl.journalpnu@gmail.com, etl.journal@pnu.ac.ir