با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی

نسیم سعید؛ محمد احمدی ده قطب الدینی

دوره 8، شماره 3 ، اسفند 1399، ، صفحه 21-34

https://doi.org/10.30473/etl.2021.42083.2795

چکیده
  از آنجایی‌که هدف اصلی تحقیق، فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی بود، برای انجام تحقیق از روش‌شناسی فراتحلیل مبتنی بر برآورد اندازة اثر کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی استفاده شد. از بین جامعة آماری تحقیق در بازة زمانی 1397-1380 تعداد 28 تحقیق یافت شد که از این تعداد بر اساس روش نمونه‌گیری هدفمند مبتنی بر تحقیقات میدانی ...  بیشتر

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی

پروین صادقی تبار؛ مهدی شریعتمداری

دوره 8، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 79-97

https://doi.org/10.30473/etl.2020.53914.3266

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی در ایران به انجام رسیده و برای اجرای آن از روش تحقیق ترکیبی با طرح اکتشافی- مدل توسعه ابزار استفاده شده است. در بخش کیفی پژوهش با استفاده از روش نظریة زمینه‌‌ای و مصاحبه با ده نفر از خبرگان آموزش مداوم پزشکی و یادگیری ترکیبی، پرسش‌نامه‌‌ای با 7 بعد ...  بیشتر