با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

ا

  • ابراهیم زاده، عیسی دلالت‌های آموزشی ایده‌ ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 55-68]

  • اسلام پناه، مریم بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]

  • افروز، غلامعلی طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-84]

  • اورکی، محمد بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]

ب

  • باقری مجد، امین تحلیل شکاف پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]

  • باقری مجد، روح اله تحلیل شکاف پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]

پ

  • پورطاهری، فروغ بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 29-41]

ت

  • تفضلی مقدم، عبدالحسین بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]

  • تیموری، روح اله مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]

ح

  • حجازی، الهه طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-84]

  • حسنی، محمد تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالت‌های آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]

  • حسن زاده، سعید طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-84]

  • حقیقی، فهیمه اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]

  • حمیدی‌مجلج، مریم مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]

خ

  • خاتون ذبیحی حصاری، نرگس رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 9-17]

  • خرازی، سید کمال طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-84]

د

  • دارابی، آزاد بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]

  • داودی، سمیه ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]

  • داوودی، سمیه ارائه مدل پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]

  • دماوندی، مجید ابراهیم پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]

ر

  • رحیمی، مهدی بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-23]

  • رحیمی، مهدی بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 29-41]

  • رستگار، احمد نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 42-54]

  • رضایی، سعید طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-84]

ز

  • زارع، آزاده تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالت‌های آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]

  • زارع، حسین اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]

  • زارع، حسین مدل عِلّی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجان‎های تحصیلی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 9-18]

  • زارع، حسین نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 18-28]

  • زارع، مریم بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-23]

  • زندوانیان نایینی، احمد بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 29-41]

س

  • ساداتی فیروزابادی، سمیه رابطه ابعاد کمال‌گرایی با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]

  • سرمدی، محمدرضا تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالت‌های آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]

  • سرمدی، محمدرضا دلالت‌های آموزشی ایده‌ ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 55-68]

  • سعیدی، بهمن بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]

  • سواری، کریم رابطه ساده و چندگانه سرسختی روانشناختی و کمال¬گرایی با سلامت روانی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 48-57]

ش

  • شاهرخی، مسلم پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]

  • شریفی ساکی، شیدا نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 18-28]

ص

  • صدقی بوکانی، ناصر تحلیل شکاف پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]

  • صیف، محمدحسن نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 42-54]

ط

  • طالبی، سعید ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]

ع

  • علی نژاد، مهرانگیز روند پژوهش‌های حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-28]

غ

  • غلامعلی لواسانی، مسعود رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 9-17]

ف

  • فلاح، محمدحسین نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 18-28]

ق

  • قربان جهرمی، رضا نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 42-54]

  • قلاوندی، حسن تحلیل شکاف پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]

م

  • میراقایی، علی عباس تحلیل شکاف پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]

  • مطلبی شیخدرآبادی، سمیه بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]

  • مظلومیان، سعید نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 42-54]

  • ملتفت، قوام رابطه ابعاد کمال‌گرایی با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]

ن

  • نصری، صادق پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]

  • نصری، صادق مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]

  • نورانی، خدیجه دلالت‌های آموزشی ایده‌ ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 55-68]