با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصت‌ها و چالش‌ها

سمانه سلیمی؛ محمد علی فردین

دوره 8، شماره 2 ، آذر 1399، ، صفحه 49-60

https://doi.org/10.30473/etl.2020.53489.3249

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی نگرش معلمان مقطع ابتدایی شهر زاهدان دربارة فرصت‌ها و چالش‌های ویروس کرونا برای آموزش مجازی در مدارس با بهره‌گیری از روش تحقیق آمیخته متوالی ناهمزمان اکتشافی (کیفی - کمی)، انجام گرفته است. از طریق مصاحبه با 10 معلم با تجربه و توزیع پرسش‌نامه بین 120 نفر از معلمان مقطع ابتدایی اطلاعات و داده‌های کیفی و کمی جمع‌آوری ...  بیشتر