با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
روان‌شناسی شناختی و یادگیری آموزشگاهی
تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری

نجمه محمد پناهی؛ لیلا بیات مختاری

دوره 12، شماره 1 ، شهریور 1403، ، صفحه 81-90

https://doi.org/10.30473/etl.2024.70444.4157

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر مهارت‌های ادراک دیداری فضایی بر تئوری ذهن دانش‌آموزان 8 تا 10 ساله دچار اختلال یادگیری شهر مشهد انجام شد. این پژوهش به لحاظ رویکرد، از نوع کمی و از نظر طرح تحقیق، از نوع نیمه آزمایشی (پیش‌آزمون پس‌آزمون با گروه کنترل) است. جامعه آماری شامل کلیه دانش‌آموزان پسر 8 تا 10 ساله که با علائم اختلال یادگیری به مراکز ...  بیشتر