با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
آسیب‌شناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی

عباس قلتاش؛ احمدرضا اوجی‌نژاد؛ علیرضا دهقان منگابادی

دوره 3، شماره 10 ، آذر 1394، ، صفحه 7-16

چکیده
  هدف پژوهش حاضر آسیب‌شناسی الگوی ارزشیابی توصیفی پیشرفت تحصیلی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی ناحیه دو شهر یزد بود. روش پژوهش، روشی ترکیبی بوده که در بخش کمی از روش توصیفی از نوع پیمایشی و در بخش کیفی از روش تحلیل محتوای کیفی استفاده شد. جامعه آماری شامل معلمان و والدین دانش‌آموزان دوره ابتدایی ناحیه دو شهر یزد بودند. با ...  بیشتر