با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی

نسیم سعید؛ محمد احمدی ده قطب الدینی

دوره 8، شماره 3 ، اسفند 1399، ، صفحه 21-34

https://doi.org/10.30473/etl.2021.42083.2795

چکیده
  از آنجایی‌که هدف اصلی تحقیق، فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی بود، برای انجام تحقیق از روش‌شناسی فراتحلیل مبتنی بر برآورد اندازة اثر کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی استفاده شد. از بین جامعة آماری تحقیق در بازة زمانی 1397-1380 تعداد 28 تحقیق یافت شد که از این تعداد بر اساس روش نمونه‌گیری هدفمند مبتنی بر تحقیقات میدانی ...  بیشتر