با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
مدل عِلّی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای و فراشناختی کمک‌طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه

یاسمین عابدینی؛ محمدمهدی مختاری

دوره 3، شماره 11 ، اسفند 1394، ، صفحه 7-16

چکیده
  یادگیری زبان انگلیسی مانند هر زبان دیگری نیازمند داشتن قابلیت‌های شناختی، فراشناختی، انگیزشی و رفتاری است. هدف از پژوهش حاضر ارائة مدلی عِلّی از روابط میان انگیزش پیشرفت در زبان، انواع کمک‌طلبی (ابزاری و اجرایی)، یادگیری زبان انگلیسی از طریق تلفن همراه و عملکرد در درس زبان انگلیسی است. جامعة آماری پژوهش شامل کلیة دانش‌آموزان دختر ...  بیشتر