با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی

جواد پورکریمی؛ زهره علیمردانی

دوره 8، شماره 3 ، اسفند 1399، ، صفحه 35-46

https://doi.org/10.30473/etl.2021.49623.3106

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر تعامل در جریان یاددهی- یادگیری در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دورة آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران اجرا شد. این پژوهش به ‌صورت کیفی و به روش پدیدارشناسانه با روش نمونه‌گیری هدفمند صورت پذیرفته است. جامعة مورد مطالعه این پژوهش همة دانشجویان دوره‌های الکترونیک دانشگاه تهران بودند که  چهل ...  بیشتر