با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه خودکارآمدی معلم

علی قاسمی؛ پروین کدیور؛ هادی کرامتی؛ مهدی عربزاده

دوره 6، شماره 2 ، آبان 1397، ، صفحه 81-94

https://doi.org/10.30473/etl.2018.5142

چکیده
  هدف اصلی از اجرای پژوهش حاضر بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه 24 سئوالی خودکارآمدی معلمان است. روش پژوهش یک طرح توصیفی – همبستگی است. گروه نمونه 501 نفر شامل 298 نفر معلم مرد و 203 نفر معلم زن بود که از بین معلمان آموزش و پرورش شهرستان‌های پارسیان، عسلویه و شیبکوه از توابع استان‌های هرمزگان و بوشهر به روش تصادفی – طبقه‌ای انتخاب شدند ...  بیشتر