با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطه‌گریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراک‌شده

منیره عسگری نژاد

دوره 9، شماره 2 ، آذر 1400، ، صفحه 39-48

https://doi.org/10.30473/etl.2021.59176.3515

چکیده
  این پژوهش با هدف ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطه‌گریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندی ادراک‌شده سامان یافت. در انجام این تحقیق که مطالعه‌ای توصیفی پیمایشی است، 150 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور تهران در سال تحصیلی 1400-1399 با روش تصادفی طبقه‌بندی‌شده انتخاب شدند. ابزار اندازه‌گیری، پرسش‌نامۀ ...  بیشتر