با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
اعتبارسنجی پرسش‌نامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS)

الهام حرّی نجف آبادی؛ سعید آیت

دوره 10، شماره 2 ، آذر 1401، ، صفحه 51-60

https://doi.org/10.30473/etl.2022.64160.3802

چکیده
  پژوهش حاضر از دیدگاه هدف، از نوع تحقیقات کاربردی و بر اساس روش گردآوری داده‌ها جزو تحقیقات توصیفی- همبستگی است. ابزار گردآوری داده‌ها، پرسش‌نامه محقق­ساخته شامل 21 گویه استخراج شده از پرسش‌نامه‌های معتبر مربوط به ارزیابی اثربخشی آموزش مجازی است. روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای بوده و شامل 382 دانشجوی دانشگاه پیام نور استان اصفهان ...  بیشتر